וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "מתמודד עם השמועות לא רע, לא יודע אם מחפשים לי מחליף"

7.11.2015 / 23:48

מאמן מכבי תל אביב, שראשי הקבוצה כבר קיבלו החלטה לפטרו, התייחס לעניין: "ראיתי מאמנים קודמים מתמודדים עם זה, זה יתרון. אני מנסה לקחת את האש אליי, לא מחפש גיבוי מאף אחד. אנשים ללא אחריות מפיצים דברים לא נכונים"

ניב אהרונסון

בהנהלת מכבי תל אביב כבר החליטו להיפרד מהמאמן גיא גודס כבר בימים הקרובים, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לאחר שדייויד פדרמן, שתמך בגודס עד כה, הבין כי חייבים לערוך שינוי בעמדת המאמן.

גיא גודס, שנמצא תחת לחץ גדול, התייחס לשאלות הבוערות באימון הערב של הקבוצה: "התחושות שלי הן טובות. אנחנו מבואסים מההפסד בגרמניה, כי שיחקנו טוב במשך שלושה רבעים, היינו דינמיים ואקטיביים ועשינו את המהפך שרצינו. ברבע הרביעי עשינו המון טעויות שלא מתאימות לנו, שעלו לנו בנקודות משמעותיות".

"הכדור לא נע, הלכנו על דברים יותר מדי אישיים ואלה הרגעים שאתה צריך לעשות את המהלכים הנכונים לנצח, אז יש לנו הרגשה של פספוס, אבל אנחנו לא מוותרים כי אנחנו קבוצה חזקה מנטאלית ונתאחד".

על המשחק מול מכבי אשדוד אמר: "נגיע עם אנרגיות, ננסה לשחק טוב כי בדרך כלל ימי ראשון מובילים לימי חמישי. השחקנים מאוד מרוכזים, הכנתי את השחקנים לתקופה הלא טובה כי זה מאוד טבעי לקבוצה חדשה שהסערה תגיע אחרי חודשיים של עבודה ולצערי זה קרה. כל אחד צריך להרים את הביטחון שלו ברמה האישית וברור שגם ברמה הקבוצתית ואני בטוח שאנחנו נמצא את הדרך".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"הקבוצה מרוכזת ומוכנה". גודס/ברני ארדוב

על ההתמודדות עם הלחץ והשמועות על פיטוריו אמר: "אני מתמודד לא רע עם זה. אולי אחד היתרונות שלי זה שעברתי את זה עם מאמנים לידי וראיתי מה הם עברו. גם לפני שבועיים הייתה אותה סיטואציה ועברתי אותה. אני מחפש את הדרך לעזור לקבוצה לנצח, לפקס את כולם, להחזיר למי שצריך את הביטחון והתרופה הכי טובה זה תמיד לנצח. זה מצחיק וזה מראה גם כמה כוח יש לתקשורת שאנשים מפיצים דברים, אנשים ללא אחריות, זה יוצא החוצה ולאט לאט כמו אש בשדה קוצים מתחיל לרוץ ודברים שהם לא נכונים וזה חבל".

"ברור שאני משתדל שזה לא יפגע בקבוצה ואמרתי לשחקנים שאני מנסה לנטרל אותם ומנסה לקחת את כל האש אליי, כי לי אין בעיה להתמודד עם זה. יש פה הרבה חבר'ה חדשים שהלחץ לפעמים עובר דרכם ואני מנסה שזה לא יקרה. אנחנו נישאר מאוחדים וחזקים עד הסוף, לא ניתן לשום כח מבחוץ להשפיע עלינו או להוציא אותנו מהדרך שלנו. אנחנו קבוצה חדשה, יש משברים בעונה ואנחנו צריכים לעמוד בהם בכל הכח".

על השאלה מדוע הקבוצה לא מוציאה הודעה כי הוא נשאר עד סוף העונה אמר: "אני יכול להגיד שבשבועיים הקודמים, כשגם אז היה את אותו מצב, באמת התקשרו ואמרו לי שהכל בסדר. אני לא אחראי על מה יוצא החוצה, אנחנו מנסים ביחד למצוא את הפתרונות, הרי זה לא רק אני לבד במערכת וזה לא הנהלה לחוד ושחקנים לחוד, זו מיקשה אחת שעובדת 24 שעות ביממה כדי להפוך לקבוצה מנצחת. אני לא אחד שמחפש גיבויים. אני במכבי מעל 20 שנים וזה משהו שלא קרה וזה מראה כמה זה חשוב להם וכמה גיבוי הם נותנים לכולם, לי ולשחקנים זה חשוב".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
חבר הנהלת מכבי תל אביב דייויד פדרמן. אדריאן הרבשטיין
החליט להיפרד מגודס. פדרמן/אדריאן הרבשטיין

על השמועות כי מחפשים לו מחליף: "אני לא יודע ולא מתעסק בזה. זה פחות צריך לעניין אותי, אני משקיע את כל כולי בקבוצה כדי שהיא תנצח ותחזור למסלול הניצחונות. לחשוב מה ומי ואיך זה בזבוז אנרגיה ואני בחיים שלי טוען מה שתלוי בי תלוי בי, מה שלא, אף פעם לא יהיה תלוי בי".

על בניית הקבוצה ועל כך שלא הכל נעשה על דעתו: "אני לא נכנס לדברים האלה, בסה"כ ישבנו ביחד וקיבלנו החלטות. ברור שלא תמיד מסכימים על דברים כאלה ואחרים, יש חילוקי דעות, זה חלק מהעבודה. יש פה שילוב של הכל - גם רצונות שלי וגם של ההנהלה כי אנחנו רוצים להצליח ביחד. עכשיו הדבר הכי חשוב לדעתי זה לייצב את הקבוצה ולתת לכל אחד את המקום שלו וכשנעלה על דרך המלך ונתחיל להיות בקו שאנחנו רוצים להיות, אז נראה מה צריך. כרגע פחות חשוב להביא שחקן נוסף".

גודס התייחס גם לפבראני: "הוא עדיין פה באימון, נראה מה יהיה איתו, אנחנו מנסים למצוא פיתרון טוב לשני הצדדים. הוא בחור מצוין, הוא הגיע אחרי שנה וחצי של פציעה, עשה את כל המאמצים להשתקם, יכול להיות שהוא היה צריך יותר זמן, אצלנו במכבי אין זמן והכל חייב להיות מיד וכרגע. זה לא עובד, אבל נראה מה יהיה בהמשך".

פבראני עצמו לקח חלק באימון הערב ומעניין יהיה לראות האם המגעים עם סוכנו של פבראני לשיחרורו ישתנו אם גודס לא ימשיך כשכזכור גודס הוא שדורש את שיחרורו של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully