וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח חסארמה: "אני לא חושב שיש לנו בעיה בשפיץ"

7.11.2015 / 21:26

מאמן עירוני קרית שמונה לא הפיל את התיק על ההתקפה שלו אחרי ה-0:0 מול הפועל כפר סבא: "הכדור פשוט לא נכנס". על המשך העונה: "מכוונים לצמרת". פליקס נעים: "לא מודאג מהמיקום שלנו"

one

עירוני קרית שמונה רשמה הערב (שבת) את התיקו השישי שלה בעשרה מחזורים. הקבוצה של סלאח חסארמה סיימה ב-0:0 חלש מול הפועל כפר סבא בחוץ, במסגרת המחזור העשירי בליגת העל.

סלאח חסארמה מאמן עירוני קריתת שמונה. מגד גוזני
תוצאה מתסכלת. חסארמה/מגד גוזני

מאמן כפר סבא פליקס נעים אמר בסיום: "זאת לא פעם ראשונה שקורה לנו שאנחנו משחקים טוב ולא מנצחים. זה קרה לנו גם נגד הפועל חיפה, עכו ובני יהודה. אנחנו אף פעם לא באים לעשות בונקר ולהעביר 90 דקות. אנחנו תמיד משחקים בשביל לנצח אבל מה לעשות אנחנו לא מכבי תל אביב ויש ימים שזה לא הולך לנו. אני לא מודאג מזה שאנחנו מתחת לקו האדום, כבר היינו שם. נתמודד עם זה ויש עוד המון מחזורים. אם הפגרה באה לנו בזמן? את זה אני אוכל להגיד רק אחרי המשחק שלנו נגד סכנין. לכולם תהיה פגרה בדיוק כמו לנו ונצטרך להמשיך לעבוד חזק גם בה. אני לא מכיר משהו אחר".

מאמן קרית שמונה סלאח חסארמה: "נכנסנו למשחק טוב עם מחצית ראשונה טובה, הגענו לכמה הזדמנויות וחבל שלא הבקענו. המחצית השנייה הייתה פחות טובה. זה משחק שני כבר שאנחנו לא מבקיעים ואני מודע לזה. אני לא חושב שיש לנו בעיה בשפיץ כי כבר היו לנו משחקים שהבקענו שניים ושלושה שערים ובמשחקים האחרונים הכדור פשוט לא נכנס. לא התייחסנו שונה לקבוצות שמולנו בשני המשחקים האחרונים, אין מבחינתנו קבוצות חלשות או חזקות ואנחנו מתכוננים אותו דבר לכל משחק.

"לגבי הצבת מטרות להמשך העונה-אנחנו קבוצה חדשה והרבה שחקנים עזבו ובאו העונה ומכך נובעת חוסר היציבות שלנו. אם נסתכל על הליגה מכבי תל אביב ובאר שבע הן מעל הליגה. אנחנו מכוונים כמה שיותר גבוה כדי להמשיך את המסורת של קרית שמונה בצמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully