וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי גוטליב: "מאושר מהשער, בטוח שנשתפר כשגיא לוי יתחיל לעבוד איתנו"

בלם הפועל תל אביב חגג את שער הניצחון הדרמטי מול הפועל רעננה: "כמו מתנה לגיא, יוצאים לדרך חדשה". באדיר: "עברנו חודש קשה, השחקנים לא הרשימו, אך נתנו את הנשמה ואני גאה בהם". סילבס: "מאוכזבים, זה נגמר בצורה אכזרית מאוד"

one
וואליד באדיר עוזר מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הלחץ השתחרר. באדיר חוגג/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב יוצאת לעידן חדש ברגל ימין. הערב (שבת) וואליד באדיר ערך את משחק האחרון כמאמן ראשי לעיניו של המאמן הנכנס, גיא לוי, שצפה ב-0:1 הדרמטי של האדומים על הפועל רעננה מהיציע. אדי גוטליב ניצל יציאה רעה של עומרי גלזר הצעיר כדי לכבוש את שער הניצחון מתוך הרחבה - שער שקטע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון.

"עברנו חודש קשה מאוד", הודה וואליד באדיר. "ישבתי עם כל אחד מהשחקנים וראיתי אותם רוצים לנצח. הם לא עשו משחק גדול, אבל הם נתנו את הנשמה שלהם ואני גאה בהם. מבחינת היכולת היא לא הייתה טובה. יש קבוצה חדשה, יש 25 שחקנים חדשים וזה לוקח זמן, זה תהליך, אבל אנחנו נהיה קבוצה טובה. אנחנו צריכים קצת להשתחרר מהתחתית והכול יהיה בסדר. אני לא רוצה לדבר על ינואר, מה שחשוב זה הניצחון".

כובש השער, אדי גוטליב, הוסיף: "אני מאוד שמח שכבשנו, זה היה חשוב לנו. זה מעלה אותנו מעל הקו האדום ומוציא אותנו לדרך חדשה. זה סוג של מתנה לצאת עם ניצחון כשמגיע מאמן חדש. גיא יתחיל לעבוד איתנו ואני בטוח שנשתפר. הפועל תל אביב זה מועדון גדול, וגם בתקופה לא טובה אני בטוח שנצא לדרך חדשה".

וואליד באדיר עוזר מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
נפרד עם ניצחון. באדיר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully