וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קלאודמיר ודוד קלטינס יפתחו מול מכבי חיפה

7.11.2015 / 13:13

שני הקשרים, שלא נטלו חלק באימון ביום שישי, שבו לאימון המסכם לקראת משחק החוץ ויעלו בהרכב: "יהיה משחק של טעויות". כחילה שוב נותר מחוץ לסגל, במשטרה חוששים מעומס ביציע האורחת

one

בווידיאו: תקציר הניצחון של בית"ר על רעננה

בית"ר ירושלים ערכה היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק המסקרן מחר בערב (20:45, ערוץ 1) בחוץ נגד מכבי חיפה. המאמן סלובודן דראפיץ' לא מתכנן שינויים בהרכב שניצח את הפועל רעננה במחזור האחרון, כאשר קלאודמיר, שנעדר אתמול מהאימון עקב בעיות אישיות, חזר וצפוי לפתוח, כמו גם דוד קלטינס הצעיר, שסבל מרגישות בשריר והתאמן אתמול בנפרד. קלטינס עשוי לעבור מבחן כשירות לפני המשחק ואם לא יוכל לפתוח, לירוי צעירי יעלה במקומו. גם לידור כהן, שעדיין סובל מכאבים בקרסול, צפוי לעלות בהרכב. במהלך השבוע תורגל דובב גבאי במקומו באגף שמאל וייתכן שזה יהיה שינוי שיתבצע תוך כדי המשחק.

בבית"ר מאמינים בכוחם לנצח בחיפה, אך גם חוששים מהמשחק: "בימים האחרונים יש תחושה שאנחנו פייבורטים וזה רחוק מלהיות נכון", אמרו בצוות המקצועי, "מכבי חיפה קבוצה טובה וחזקה ובבית שלה היא מאוד מסוכנת. המיקום שלה מטעה, היא עדיין אחת הקבוצות הטובות כאן ועם הזמן תחזור לצמרת". בקבוצה לוקחים בחשבון שבמצבה של חיפה ולמרות שהיא מארחת את המשחק, רוני לוי לא ירצה לקחת סיכונים וישחק מבוקר: "זה יהיה משחק של טעויות. הקבוצה שתהיה יותר מרוכזת ומפוקסת תנצח".

שחקן בית"ר ירושלים, דוד קלטינס. קובי אליהו
התגבר על הפציעה הקלה. קלטינס/קובי אליהו

טל כחילה, שאינו חותם כרגע על חוזה חדש במועדון, נותר זה השבוע השלישי ברציפות מחוץ לסגל. אביו, שחקן העבר של בית"ר אהוד כחילה, אמור להיפגש עם הבעלים אלי טביב בשבוע הבא על מנת לדון בנושא. כ-3,200 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי בית"ר אזלו, אך בחיפה מעריכים כי לפחות 5,000 אוהדים של הקבוצה מהבירה רכשו כרטיסים לכל השערים, וינסו להיכנס ליציעים שיכילו את הקהל הצהוב-שחור. במשטרה ובצוות האבטחה חוששים כי כמות גדולה מהתכולה תנסה להיכנס ליציעים אלה והודיעו כי יסגרו את השערים ברגע שתהיה תפוסה מלאה.

דראפיץ' ערך אסיפה בה ראו השחקנים וידיאו ממשחקה של מכבי חיפה נגד מכבי פתח תקוה. המאמן הסביר: "תראו שעם כל הבעיות והמיקום שלהם, הם משחקים כדורגל טוב ומייצרים מצבים. הם ניצחו את רעננה, שהיה לנו קשה מאוד נגדה, הוציאו תיקו עם עשרה שחקנים בבאר שבע, שאנחנו התבזנו מולה, שיחקו טוב גם נגד מכבי תל אביב. יש להם את הכלים והם לא ירצו להתבזות מול 30 אלף צופים בבית. הם יבואו לתת כל מה שיש להם ואם לא נשמור על הגישה שלנו, נרד מאוכזבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully