וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "מעולם לא ייחסתי חשיבות לגזע או דת. בני האדם שווים"

מאמנה החדש של הפועל תל אביב הגיע למתחם האימונים ובהמשך פרסם הודעה בפייסבוק: "דבריי באפריל הוצאו מהקשרם, רחוקים מתפיסות עולמי ולא משקפים אותי. על כך אני מתנצל"

גיא לוי, וואליד באדיר, הפועל תל אביב. עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב, אתר רשמי
לוי ובאדיר/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב

מאמנה החדש של הפועל תל אביב, גיא לוי, הגיע הבוקר בפעם הראשונה למתחם חודורוב. לוי ייצפה במשחק נגד הפועל רעננה (שבת, 17:00, ספורט1) מהיציע ועל הקווים יעמוד בפעם האחרונה וואליד באדיר. האחרון יחזור לעמדת עוזר המאמן בתחילת השבוע הבא.

לוי פנה היום לאוהדים בדף הפייסבוק הרשמי של המועדון, ובין היתר התייחס לסערה שגרמו דבריו לפני כחצי שנה, אז אימן את בית"ר ירושלים ואמר שלא היה מצרף שחקן ערבי כי זה יעורר תסיסה ויפגע בקבוצה.

seperator

"זו הייתה יממה מאוד מרגשת עבורי. להיכנס בפעם הראשונה למתחם חודורוב ולפגוש את כל אנשי המערכת: ההנהלה, הצוות המקצועי, המנהלה וכמובן השחקנים. הגיבוש והרצינות נקלטים כבר בדלת הכניסה וגורמים לי להיות בטוח בעצמי לקראת האתגר מולו אני ניצב ביחד עם המועדון הזה שנקרא הפועל תל אביב, שבו המשפט 'הרבה יותר מכדורגל' הוא הרבה יותר מסתם סיסמא.

עם חתימתי, קיבלתי המון איחולי הצלחה וברכות מאוהדי הפועל תל אביב, שמתחילת העונה נמצאים תמיד מאחורי הקבוצה ודוחפים את השחקנים בבלומפילד ובמשחקי החוץ, היו גם אוהדים שביקשו שאבהיר מספר דברים וברצוני לכבד את בקשתם.

גדלתי בבית ליברלי ופתוח וכך חונכתי. מעולם לא ייחסתי חשיבות למוצא גזע או דת, שהרי כל בני האדם שווים, תמיד. צר לי שבשל הוצאת דברים מהקשרם נותר לגביי רושם מוטעה מאותו ראיון שחבל בכלל שהתקיים מבחינתי, שכן הדברים לחלוטין לא משקפים אותי ורחוקים מתפיסות עולמי ועל כך אני מתנצל.

במסגרת הקבוצות שאימנתי במהלך השנים, שיחקו אצלי שחקנים רבים מהמגזר הערבי לרבות וואליד באדיר וסיראז' נסאר שנמצאים היום בהפועל. אימנתי בבני סכנין ועל פי ערכים אלו חינכתי מאות ילדים בבית הספר לכדורגל. לפני זמן לא רב, התארחו הילדים של עמישב במשחק נגד הילדים של כפר קאסם ואחרי המשחק כתבתי את הדברים הבאים:

'דו קיום, בצל של מציאות לא נעימה. דו קיום דרך אהבה לספורט, אהבה לכדורגל. כשנפגשים על מגרש אחד ומכבדים אחד את השני. נערים צעירים שמבקשים להתקדם ולהתפתח. ילדים שיכולים ללמד אותנו המבוגרים איך זה להיות נטולי דעות קדומות וסטיגמות.

'יש דברים חשובים יותר מהמשחק עצמו, יש דברים חשובים יותר מהתוצאה. כשילדים יוצרים דו קיום אז זה נותן תקווה לעתיד, שאפשר לחיות גם אחרת, שאפשר גם לשנות מציאות. כולנו בני אדם שמבקשים לחיות בשלווה, ליהנות מהחיים. האהבה לכדורגל יכולה לקרב לבבות'

אני מאחל שבת שלום לכולכם, ניפגש מחר במשחק נגד רעננה!".

עוד באותו נושא

הפועל רעננה - הפועל תל אביב: באדיר בהופעה אחרונה על הקווים

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי, עם המנהל אלון אפק. יוסי ציפקיס
לוי והמנהל אלון אפק בכניסה למתחם האימונים הבוקר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully