וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מקום להפתעות: סינסינטי הביסה 10:31 את קליבלנד

6.11.2015 / 8:24

בניגוד לעונה שעברה, הפעם הבנגאלס הסתדרו בקלות עם היריבה למדינה במשחק הבית שלהם, בעיקר בעזרת שלושה טאצ'דאונים שמסר אנדי דלטון לידיים של טיילר איפרט. לראשונה בתולדותיה, סינסינטי ב-0:8

טיילר איפרט סינסינטי בנגאלס. AP
שלוש חגיגות באנדזון לאיפרט/AP

סינסינטי (0:8) - קליבלנד (7:2) 10:31

בשנה שעברה הבראונס הגיעו לדרבי בסינסינטי ביום חמישי בערב והדהימו את הבנגאלס, אלא שהעונה הזו שונה לחלוטין מכל מה שהקבוצה הבכירה של אוהיו בימים אלה הכירה בעברה. בפעם הראשונה בתולדותיהם, הבנגאלס עלו הלילה למאזן 0:8 ומעבר לעובדה שה-AFC צפון בכיס שלהם כמעט סופית, הרי שגם החלום על עונה מושלמת עוד לא נגמר.

זו הייתה תצוגת תכלית של המארחת מול יריבה בינונית, שעלתה עם ג'וני מנזל במקום ג'וש מקאון הפצוע ולמעשה נותרה די חסרת סיכוי. המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה, בעיקר כי אחרי שטיילר איפרט תפס לטאצ'דאון בכל אחד משני הרבעים הראשונים, דיוק ג'ונסון הצליח לצמק ל-14:10, 19 שניות להפסקה, אחרי שג'וני פוטבול מצא אותו ל-12 יארד.

ברבע הבא סינסי הוסיפה רק עוד שער שדה, אבל אם לבראונס היו חלומות על סנסציה, הם התנפצו עם טאצ'דאון בריצה של מוחמד סאנו בתחילת הרבע המכריע ואז עוד טאצ'דאון של איפרט, השלישי שלו במשחק.

אנדי דלטון מסר 21 מ-27, 234 יארד ושלושה טאצ'דאונים בלי איבוד. מרווין ג'ונס תפס 78 יארד, אי ג'יי גרין הוגבל ל-53, ג'ובאני ברנרד רץ ל-72. מנזל סיים עם 15 מ-33 ל-168 יארד וטאצ'דאון בלי איבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully