וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "לא אהיה במועדון שפוגע בי ומנסה להשפיע על ההחלטות שלי"

5.11.2015 / 20:35

לאחר העימות עם אבי לוזון, מאמן מכבי פתח תקוה פתח את הפה באסיפת הקבוצה שכינס: "קרו דברים מתחת לפני השטח, רציתי לעזוב בגללם". שחקנים: "הוא עדיין פגוע"

ניב אהרונסון

בווידאו: אבי לוזון מדבר לאחר הפגישה עם בן שמעון

"בחיים לא אהיה במועדון שבו פוגעים בי, או מועדון שמנסה להשפיע על ההחלטות שלי. יש דברים שאתם לא יודעים מהם, רציתי לעזוב בגללם ולא בגלל משהו שקשור אליכם, לקבוצה. היו דברים מתחת לפני השטח, לא הכל אתם יודעים" - כך אמר רן בן שמעון באסיפת שחקנים שכינס בעקבות הסערה שהתחוללה עד אתמול בעקבות המחשבות על עזיבת הקבוצה.

הדברים שהשמיע בן שמעון באסיפה היו קשים, ולפי כמה שחקנים ניתן היה לחוש כמה הוא פגוע מהמועדון ומהעומדים בראשו. לאחר הדברים הללו, פנה בן שמעון לשחקנים, אמר להם: "מעכשיו, רק מי שיהיה טוב באימונים ישחק", ויצא מחדר ההלבשה.

שחקני הקבוצה אמרו לאחר הדברים הללו: "אפשר להבין מהאסיפה הזאת כמה רן עדיין פגוע, אנחנו מקווים שזה לא ישפיע עלינו בהמשך". במועדון הבטיחו כי אבי לוזון לא ישמיע בעתיד ביקורת גלויה על המאמן, ואת המסרים שלו יעביר לבן שמעון בארבע עיניים.

בן שמעון תרגל היום (חמישי) הרכב, ממנו עולה שעוז פרץ הצעיר עשוי לפתוח בהרכב שכולל שלושה חלוצים, בעוד שקסאבייה תומא תורגל במפתיע מחוץ להרכב ואליסון דוס סנטוס תורגל בתוכו. ג'ו מונונגה ספג צהוב חמישי העונה בליגה, ושביעי בכל המסגרות, ולא ישחק. במקומו תורגל יובל יעקובוביץ', כשגידי קניוק שוב מחוץ ל-11.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
"היו דברים מתחת לפני השטח". בן שמעון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully