וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוא הביתה: פייטון ודנבר מתארחים באינדיאנפוליס במוקד המחזור

7.11.2015 / 10:00

הקוורטרבק הוותיק, שבשבוע שעבר נראה כמי שחוזר לעצמו, ינסה לנצח את האקסית במחזור התשיעי. הפטריוטס מול וושינגטון, פיטסבורג נגד אוקלנד, מינסוטה מחכה לסנט לואיס

פייטון מאנינג מודה לקהל באינדיאנפוליס. GettyImages
עוד ביקור מרגש באינדי. מאנינג/GettyImages

המחזור התשיעי ב-NFL מביא עמו כמה ממתקים די גדולים. הסדרה הראשונה תפגיש בין היתר בין קרוליינה לגרין ביי, ניו אינגלנד לוושינגטון, מינסוטה לסנט לואיס ובין פיטסבורג לאוקלנד. בסדרה השנייה, פייטון חוזר עם דנבר לאינדיאנפוליס ובסאנדיי נייט, דאלאס מארחת את פילדלפיה.

seperator

20:00:

קרוליינה (0:7) - גרין ביי (1:6), FOX

פותחים את הסיקור עם משחק ענק בקרוליינה, שם הפנתרים ינסו לשמור על מאזן מושלם ועל הדרך, להנחיל לפאקרס הפסד שני ברציפות. הקרב הזה נראה כקריטי במיוחד על המקום הראשון ב-NFC וגרין ביי תהיה חייבת הרבה יותר מארון רוג'רס, שנעלם לחלוטין בתבוסה בדנבר. הפאקרס ניצחו ארבעה מששת המשחקים שלהם עד היום בקרוליינה.

ניו אינגלנד (0:7) - וושינגטון (4:3), METV

אם מישהו פקפק בפטריוטס אחרי שבועיים של ניצחונות דחוקים, הגיע יום חמישי שעבר והאלופה פירקה את מיאמי בקלות מרשימה. אם לא תהיה סנסציה גדולה, היא גם תעלה ל-0:8. הרדסקינס לא רעים בכלל העונה ועשו קאמבק ענק מול טמפה ביי כדי להשאיר את המאזן שלהם באזור הסביר. יחד עם זאת, לא ברור איך ההגנה, שחטפה 30 נקודות מהבאקס ו-34 שבוע קודם מהג'טס תתמודד עם ההתקפה ששמה הכי הרבה נקודות ונמצאת במקום השני ביארדים בליגה.

ניו אורלינס (4:4) - טנסי (6:1)

איך הסיינטס יירדו לקרקע אחרי הניצחון המטורלל שלהם על הג'איינטס ביום ראשון? את התשובה נקבל בסופרדום, שם דרו בריס, שפתאום נראה כמו שדרו בריס אמור להראות, יכול לקחת את הקבוצה שלו למאזן חיובי ולהשכיח סופית את פתיחת ה-3:0 האומללה. ואם כבר מדברים על אומללות, הטייטאנס ממש שם. טנסי כבר עם שישה הפסדים רצופים וזה עלה למאמן קן וויזנהאנט בתפקיד. היא מקווה שלפחות הפעם מרקוס מריוטה יהיה כשיר, אחרי שבארבעת המחזורים האחרונים הקבוצה שמה 9 נקודות בממוצע למשחק על הלוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. Harry How, GettyImages
ינצל את המצב של טנסי? בריס/GettyImages, Harry How

בפאלו (4:3) - מיאמי (4:3)

השילוב בין מפגש בין שתי היריבות לבית, לבין העובדה שהן נעות סביב המאזן החצוי, לבין העובדה שמדובר בנקודת האמצע שלהן העונה נותן תחושה שמדובר במפגש קריטי במיוחד עבור הבילס והדולפינס. בפאלו כבר עם שלושה הפסדי בית ולא יכולה להרשות לעצמה אחד נוסף אם היא רוצה פלייאוף ראשון במילניום הזה. הדולפינס, שפירקו שתי יריבות רעות מה-AFC דרום, חזרו למציאות עם תבוסה בפוקסבורו ויפגשו כעת יריבה ברמתם. הקבוצות כבר נפגשו העונה ובפאלו ניצחה 14:41 מוחץ בפלורידה. הבילס עם ארבעה ניצחונות בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

מינסוטה (2:5) - סנט לואיס (3:4)

שתיים מהקבוצות הסימפטיות של העונה נפגשות במיניאפוליס למשחק שיכול להיות בעל משמעויות רבות במאבק על כרטיסי הווילד קארד ב-NFC. המארחת עדיין לא הפסידה בבית העונה ומגיעה אחרי שהשיגה שני ניצחונות חוץ גדולים בדטרויט ושיקגו ונפרדה מהן. כעת היא רודפת אחרי גרין ביי ותנסה להמשיך לעשות זאת, אבל הראמס, אחרי שני ניצחונות בהם ספגו רק שש נקודות בכל משחק, מחפשים המשכיות בעצמם ומנסים להישאר מעל סיאטל. הם מציגים את התקפת המסירה החלשה ב-NFL ביארדים, אך התקפת הריצה עם טוד גרלי אדירה וכך גם ההגנה. מול גרלי יתייצב אדריאן פיטרסון, בקרב בין שני רצים אחוריים נהדרים.

ניו יורק ג'טס (3:4) - ג'קסונוויל (5:2)

אחרי שני הפסדים מאכזבים מאוד ולשמחתם ריאן פיצפטריק, שנפצע במשחק מול אוקלנד, יכול לשחק. הסילונים ינסו להתאושש לפני שעוד עונה בורחת, דווקא אחרי פתיחה מוצלחת. הג'אגס עצרו רצף של ארבעה הפסדים עם ניצחון פרוע בוומבלי על בפאלו ואחרי שבוע החופש, הם שוב פוגשים יריבה מה-AFC מזרח. הבית שלהם, בית הדרום, כל כך חלש שהם מגיעים למחזור במרחק ניצחון אחד מהפסגה. יש מצב?

פיטסבורג (4:4) - אוקלנד (3:4)

משחק נהדר בעיר הפלדה. הסטילרס קיבלו בשבוע שעבר בחזרה את בן רות'לסברגר לו הם כל כך חיכו, אבל ביג בן נראה לא בעניינים בכלל וההתקפה נעצרה על 10 נקודות בלבד בהפסד לסינסינטי, שהיה השני ברציפות. פיטסבורג כנראה לא תתפוס את הבנגאלס, אבל עכשיו מצפה לה משחק מול יריבה ישירה במאבק הווילד קארד, אוקלנד המרתקת, שם דרק קאר והתופסים שלו נראים מחוברים יותר ויותר בכל שבוע שעובר. הריידרס ניצחו שני משחקים רצופים ושמו בהם 71 נקודות. הם ינסו לשמור על הקצב מול אחת ההגנות החזקות בליגה, שסופגת רק 18.4 בממוצע למשחק (חמישית בטיבה).

אנטוניו בראון שחקן פיטסבורג סטילרס. Michael Conroy, AP
משחק מרתק בעיר הפלדה. אנטוניו בראון/AP, Michael Conroy

23:05-23:25:

טמפה ביי (4:3) - ניו יורק ג'איינטס (4:4)

לצערם של הבאקס, עד שהם מחזיקים במאזן סביר יחסית, הבית שלהם, ה-NFC דרום, התחזק משמעותית לעומת העונה שעברה והם שוב בקרקעית שלו. למרות זאת, בטמפה ביי לא אומרים נואש והניצחון הענק באטלנטה החזיר אותם לעניינים. הם ינסו להגיע למאזן חצוי מול המפסידה הגדולה של השבוע שעבר, ששמה 49 נקודות בניו אורלינס ועדיין ירדה מאוכזבת ועם מאזן חצוי בלבד. הענקים מובילים את ה-NFC מזרח, אבל רק כי היריבות גרועות יותר מהם. שבוע לפני מפגש שמעורר בהם זכרונות טובים, מול הפטריוטס, הם ינסו לצאת מפלורידה עם ה-W.

סן פרנסיסקו (6:2) - אטלנטה (2:6), METV

בדרכה לסופרבול ב-2013, סן פרנסיסקו עברה במשחק דרמטי בטירוף את אטלנטה עם ניצחון חוץ. שנה אחר כך, הפאלקונס ביקרו במפרץ ושוב יצאו עם הפסד, אבל הפעם העסק נראה שונה לחלוטין. הניינרס שלחו את הטייט אנד הוותיק שלהם ורנון דייויס לדנבר ומתחילים לתכנן את העונה הבאה והעתיד. העתיד הזה כנראה לא כולל את קולין קפרניק, שאחרי עוד הופעה עלובה ואחרי שהקבוצה לא שמה טאצ'דאון בשני המשחקים האחרונים, יורד לספסל לטובת בליין גאברט. אטלנטה פישלה בגדול בשבוע שעבר, עם הפסד ביתי לטמפה ביי שאפשר לקרוליינה לברוח לה. היא יודעת שבסיטואציה הנוכחית, היא לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד לניינרס והיא גם מקבלת הזדמנות פז לנקום.

אינדיאנפוליס (5:3) - דנבר (0:7), FOX

בפעם השנייה בקריירה שלו, פייטון מאנינג מגיע להתארח בעיר בה הפך לאגדה. בביקור הראשון שלו באינדי, הקולטס עם אנדרו לאק במשחק נהדר הרסו לפייטון את המאזן המושלם בו החזיק עד לאותו רגע. גם הפעם הוא מגיע לעיר מושלם, אך הקולטס נראים הרבה יותר חלשים והפסידו משחק דרמטי בקרוליינה במאנדיי נייט כדי לצלול למאזן 5:3, שעדיין מספיק להם למקום ראשון ב-AFC דרום הנורא. בשנה שעברה, פייטון ניצח את האקסית בבית במחזור הפתיחה, אך הפסיד לה בפלייאוף. בשבוע שעבר מול הפאקרס נראה שהוא חוזר לעצמו וההגנה, שהתעללה בארון רוג'רס, בוודאי תהנה ממפגש מול לאק המוגבל.

דאלאס (5:2) - פילדלפיה (4:3), בין ראשון לשני, 3:30, FOX וספורט 5

זה אמור היה להיות משחק ענק, אבל העונה של הקאובויס בורחת בגלל הפציעות של הכוכבים וגם החזרה של דז בריאנט והופעה הגנתית נהדרת לא הספיקו והקבוצה הפסידה בפעם החמישית ברציפות, הפעם מול סיאטל. הקאובויס חייבים לגרד ניצחון כלשהו וינסו לעשות זאת בבית מול היריבה השנואה, שבעצמה חוזרת משבוע החופש ולא מציגה יכולת מבריקה עד כה. הקאובויס ניצחו בשני המפגשים האחרונים, כולל 10:20 בחוץ בתחילת העונה. בבית לעומת זאת, הם עם שני הפסדים רצופים מול פילי וארבעה מתוך חמש הפעמים האחרונות בהם אירחו את האיגלס.

סן דייגו (6:2) - שיקגו (5:2), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

נו, גם זו דרך לסגור מחזור ועבורנו, להרוויח כמה שעות שינה יקרות. שתי קבוצות שכבר באמצע העונה מתחילות לתכנן את הנתיב המהיר לים. הצ'ארג'רס עם התקפת המסירה הכי טובה בליגה, אבל מה זה עוזר אם הקבוצה כבר הפסידה ארבעה משחקים ברציפות, בפער של 5.5 נקודות בלבד בממוצע לכל הפסד? לסן דייגו אין אופי וכך גם לשיקגו, שמגיעה אחרי שהפסידה בדטרויט ובבית מול מינסוטה, פעמיים משער שדה בשניות האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully