וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי טורק: "בושה שגיא לוי בהפועל, אני מתבייש במועדון היום"

כוכב העבר של הפועל תל אביב תוקף את המינוי של המאמן החדש: "לא יכול להיות שמי שהתבטא בשנה שעברה נגד ערבים ידרוך שם. אם לוואליד באדיר יש כבוד, הוא צריך להתפטר"

one

שחקן העבר של הפועל תל אביב, רפעת טורק, תקף הערב (שלישי) את המועדון על המינוי של גיא לוי למאמן הקבוצה. הדברים של טורק הגיעו בעקבות דברים שאמר לוי בראיון ל-102 FM באפריל האחרון. לוי נשאל אם הוא היה מצרף שחקן ערבי לבית"ר ירושלים וענה ש"אני לא חושב שזה הזמן הנכון, זה היה יוצר מתיחויות וגורם לנזקים הרבה יותר גדולים. זה ממש לא הזמן ואני גם לא אמצא אף שחקן מהמגזר הערבי שירצה לבוא".

טורק שפירש את הדברים של גיא לוי כגזעניים, אמר הערב לוואלה! ספורט: "זו בושה וחרפה למועדון שאיש כזה דורך בהפועל תל אביב. זו שערוריה של התנהלות. לא יכול להיות שיש כל כך הרבה אוהדים ערבים למועדון ושחקנים מהמגזר ואחד כזה, שהתבטא בצורה כזו בעונה שעברה ידרוך שם. אם לוואליד באדיר יש כבוד, הוא צריך להתפטר באופן מיידי. לא הגיוני שכל דבר שינחיתו עליו הוא יגיד 'אמן'. לא עושים הכול בשביל העבודה. אסור שהוא ייתן יד לבן אדם כזה".

טורק הוסיף: "איך אחד כמו גיא לוי, שאמר שכנראה שאין מספיק שחקנים ערבים טובים, יכול לאמן היום את איאד אבו עביד ולהגיד לו 'אני מאמין בך ואתה המגן הטוב בארץ'? איך הוא יכול לאמן את רמזי ספורי ועוד כמה שחקנים ולשכנע אותם שהם הכי טובים בתפקיד שלהם? אני לא יודע מי מייעץ לכבירי, איזה יועצים יש לו ואם יש איזה שחקן עבר שם. מבחינתי זו שערורייה שאין כדוגמתה. גם אם תחתכו לי את הבשר, אהיה אדום, אבל היום אני מתבייש במועדון הזה".

אגב, יו"ר עמותת האדומים, אלי פסטמן, אמר באותה תקופה: "גזען קטן גדל בגן. המשפט 'לא הזמן הנכון להביא שחקן ערבי' מספיק בכל מדינה נורמטיבית לנדות את אומרו מכל פעילות ספורטיבית חינוכית ואולי אף שווה העמדה לדין בגין גזענות. גיא לוי באומרו את הדברים הוא גזען וכמו רוב הגזענים גם פחדן. בית"ר ירושלים היא קבוצה גזענית שצריכה היתה להיעלם מנוף הכדורגל הישראלי והסיבה היחידה שזה לא קורה היא שהיא משקפת הלך רוח רווח בציבור הישראלי. כל עוד אני בעל תפקיד והשפעה בהפועל תל אביב לאדם כמו גיא לוי ודומיו לא תהיה דריסת רגל במועדון".

גיא לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יש כאלה שלא מרוצים מהמינוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully