וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי מונה למאמן הפועל תל אביב: "זה לא הזמן לדיבורים"

האדומים הודיעו על מינוי המאמן: "המטרה היא להביא את הקבוצה למקום בו היא צריכה להיות". אמיר כבירי: "צר לי על הקרקס התקשורתי שלא הוסיף לנו הרבה כבוד. נלמד ונתקן בהמשך"

one

בווידיאו: ההפסד של הפועל ת"א בדרבי

גיא לוי מונה הערב (חמישי) לתפקיד מאמן הפועל תל אביב. בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "גיא לוי מונה הערב למאמן הקבוצה, כשוואליד באדיר ישוב לעמדת עוזר המאמן לאחר המשחק מול רעננה בשבת. המועדון מודה לבאדיר על כך שצעד קדימה והפגין מנהיגות ונאמנות גדולה להפועל ת"א ומאחל בהצלחה גדולה לגיא לוי ולצוות המקצועי כולו".

הבעלים, אמיר כבירי, אמר: "לאחר פיטורי המאמן סזאר מנדיונדו, החל תהליך לאיתור מאמן חדש. אני מודע לכך שהתהליך היה ארוך מאשר תכננו, בדקנו ובחנו אפשרויות רבות עד שקיבלנו את ההחלטה שאנו מאמינים שהיא הכי טובה ונכונה למועדון. צר לי על כל הקרקס התקשורתי שהתנהל בתקופה הזו, חלק גדול ממנו אינו בשליטתנו ולא היה לנו חלק באינפורמציה השגויה שהוצגה בכלי התקשורת אבל אני כן לוקח אחריות על ההליך הארוך שלא הוסיף לנו הרבה כבוד - נלמד מכך ונתקן להמשך. אני רוצה לאחל בהצלחה לגיא ולברך אותו על הצטרפותו למועדון ואני בטוח שביחד איתו נוכל לממש את הפוטנציאל הקיים בקבוצה".

כבירי הוסיף בחשבון הפייסבוק שלו: "התקופה האחרונה לא הייתה בהתאם לדרך שקיוויתי ורציתי להפועל תחת ניהולי. הסברים ותירוצים לא מעניינים והאחריות כאן היא שלי. אני יודע שלקהל של הפועל מגיע הרבה יותר ואני אעשה הכל כדי ללמוד מכך ולתקן להמשך - כדי להעמיד את הקבוצה הכי טובה, ושתביא לכולנו גאווה. אני קשוב לכם, מודע לבעיות ולתלונות, אבל כאחראי אני מקבל את ההחלטות בהתאם למה שאני רואה לנכון כטובת המועדון עם כלל השיקולים, גם אם לא תמיד כולם מסכימים. אני מקווה באמת שמכאן נצא לדרך חדשה, ויש לי רק בקשה אחת - תמשיכו להתמקד בעידוד הקבוצה כפי שעשיתם עד היום ובואו נשמור על אחדות הקהל. אם יש לכם טענות רק אני הכתובת, אבל במגרש בואו נהיה כולם ביחד למען הפועל".

גיא לוי אמר: "אני שמח להצטרף למועדון גדול ומכובד כמו הפועל ת"א, אני בא כדי לעבוד קשה ביחד עם ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים כשהמטרה היא קודם כל לנצח ולהביא את הקבוצה למקום בו היא צריכה להיות במעלה הטבלה. זה לא הזמן ליותר מידי דיבורים, יש הרבה עבודה".

מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוי. קובי אליהו
חוזר לליגת העל. לוי/קובי אליהו

אחרי סחבת ארוכה והתלבטויות רבות של ההנהלה בראשות הבעלים אמיר כבירי, הפור נפל על לוי שאימן לאחרונה את בית"ר ירושלים בעונה שעברה. לוי בן ה-49 ינסה להוציא את האדומים מהתחתית ולהצעיד אותם לפלייאוף העליון. וואליד באדיר ששימש כמאמן בחודשיים האחרונים, אמור לחזור לעמדת עוזר המאמן ולעבוד תחת לוי.

לוי אמור להיות המאמן השלישי של הפועל תל אביב העונה. ססאר מנדיונו התחיל את 2015-16 על הקווים, אבל פוטר אחרי שלושה הפסדים בגביע הטוטו, ותיקו והפסד בליגה. וואליד באדיר ששימש כעוזרו של הספרדי בתחילת העונה, מונה למאמן זמני, אבל בפועל שימש כמאמן ראשי במשך חודשיים. בשבעה משחקים על הקווים, באדיר הוליך את האדומים למאזן של שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים, ביניהם תבוסה 4:0 לבני סכנין בבית. הפרש השערים של הקבוצה תחתיו היה 11:7.

לוי החל את קריירת האימון שלו כבר ב-1994, כשעמד על הקווים של הפועל פתח תקוה בגיל 28 בלבד. בהמשך הדריך גם את הפועל בית שאן, צפרירים חולון, הפועל חיפה, הפועל כפר סבא ובני יהודה, וב-2004 מונה למאמן הנבחרת הצעירה. ב-2007 הוליך את הנבחרת להשתתפות היסטורית באליפות אירופה ובקיץ 2008 מונה למאמן הפועל באר שבע.

לוי המשיך לקדנציות קצרות בעירוני רמת השרון, אפולון לימסול, הפועל באר שבע (בפעם השנייה) והפועל רמת גן. את העונה שעברה החל כמאמן בני סכנין, אבל פוטר בדצמבר. בינואר האחרון מונה למאמן בית"ר ירושלים והוליך אותה למקום הרביעי בטבלה, אבל בקיץ עזב בשל חילוקי דיעות עם הבעלים אלי טביב.

עדכון ראשון: 18:58

  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully