וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בניון סובל ממתיחה בשריר הירך, ייעדר עשרה ימים

5.11.2015 / 10:35

קשר מכבי חיפה נבדק בשל החשש מקרע בשריר, אך סובל ממתיחה בלבד ואמור לחזור כבר במחזור הבא. שבעה שחקנים ייעדרו מהסגל בשל פציעות והרחקות. רוני לוי: "האצבע על ההדק קלה בנושא האדומים, מקווים שסיפור יוסי והקהל יירד מסדר היום"

יותם רונן

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של מכבי חיפה

קשר מכבי חיפה, יוסי בניון, עבר בדיקה הבוקר (חמישי) בה נמצא כי הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, ולא מקרע כפי שחששו תחילה. על פי הערכות הרופאים, בניון צפוי לשוב לאימונים תוך עשרה ימים ומאחר שבשבוע הבא לא יתקיים מחזור בשל פגרה, הקפטן צפוי לחזור כבר במחזור הבא. כפי שפרסמנו, הקשר נטש את אימון מכבי חיפה לאחר שהבין כי מדובר בחשש לקרע.

לרוני לוי יש עוד בעיות בסגל, כשמארק ואליינטה ואופיר קריאף מורחקים ויש גם רשימת פצועים שכוללת את טאלב טואטחה, אייל משומר, אביחי ידין וקובי מויאל. ולדימיר סטויקוביץ' לא ערך אימון מלא אבל בחיפה מעריכים שיוכל לעמוד בשער. סאן מנחם אינו כשיר לגמרי, אבל ערך טיפולים וצפוי לפתוח. שני שחקנים נוספים שנמצאים בתמונת ההרכב בעקבות ההעדרויות הרבות הם עאיד חבשי ואיסמעיל ריאן.

שחקני מכבי חיפה באימון. יותם רונן
חיסורים רבים. שחקני מכבי חיפה/יותם רונן

רוני לוי התכונן התייחס לנושא רבים לפני האימון ואמר: "יש הגזמה בנושא הכרטיסים האדומים שאנחנו מקבלים. אני עובר על כל האדומים ולפחות ארבעה מהשישה היו מיותרים והיו יכולים לא להישלף. אני לא חושב שזה בכוונה, אבל אולי האצבע קלה על ההדק וחבל, כי זה קשה מאוד להתמודד עם שחקן או שניים פחות. אנחנו גם לוקחים את זה למשחק הבא וזה לא פשוט".

"יכול להיות שהאדום של קריאף היה מיותר. אם מישהו חושב שמכבי חיפה יכולה לשחק מול מכבי פתח תקוה בחוץ ולעשות הצגה, הוא טועה. אני גם מצפה ליותר איכות ולאיומים על השער, אבל לפעמים לא מתייחסים לכך שזה שני שחקנים פחות. שחקנים משחקים עם רצון ומוטיבציה והאיכות עוד תגיע. מול עכו הבאנו איכות ונצטרך לעשות את זה ביותר משחקים".

"אנחנו צריכים את כולם, אבל נשחק 11 שחקנים מול בית"ר וזה מה שחשוב. בית"ר יריבה מצוינת עם מאמן טוב והיא משחקת נפלא בשבועות האחרונים".

שחקני מכבי חיפה, שובל גוזלן, אלון תורג'מן. יותם רונן
יקבלו דקות? תורג'מן וגוזלן/יותם רונן

על יוסי בניון אמר: "ברור שאנחנו צריכים את הקהל איתנו כי אנחנו בתקופה קשה. נצליח רק אם הקהל מלוכד וזה ברור לכולם. הקהל תומך בנו בצורה נפלאה ואני מקווה שהריב עם יוסי יירד מסדר היום. זה משהו שאנחנו צריכים אותו עכשיו".

על עאיד חבשי: "חבשי בחור רציני וכל פעם שהוא נקרא לדגל הוא עשה את זה בצורה טובה ואני סומך עליו. יש אפשרות שנשחק עם דגני בלם ויובל יוסיפוביץ מגן, אבל חבשי עושה עבודה טובה כשהוא משחק. זה נכון שבית"ר מהירה מאוד, אבל היא יודעת לשחק מסודר. נצטרך את הקהל שלנו איתנו".

על נושא הפצועים: "לפעמים זה חוסר מזל, לעיתים זה מקרי. אני לא חושב שזה משהו מגמתי בו אותם שחקנים נפצעים כל הזמן. החבר'ה עמדו יפה מאוד מול מכבי פתח תקוה גם שהיינו עם תשעה שחקנים"

שחקני מכבי חיפה, לודוביק אוברניאק, אוראל דגני. יותם רונן
מתאמנים בגשם. שחקני מכבי חיפה/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully