וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: צפו ביואב כץ שר את "Let it be"

5.11.2015 / 6:39

הבעלים של האדומים הפליא בשירתו בערב חגיגי שערכה הקבוצה באולם אירועים של ספונסר בקריות. אמיר אבו ניל יעבור צילום שיראה האם הוא אכן סובל מקרע במיניסקוס, שישבית אותו לתקופה ממושכת

יוסי ציפקיס

שחקני הפועל חיפה יזכו ליום חופש היום (חמישי). זאת לאחר שנכחו אתמול באירוע מיוחד שיזם יואב כץ, ביחד עם אנשי ההנהלה והצוות המקצועי. האירוע הזה כונה בפני אנשי המועדון "חגיגה לאוהדים ולשחקנים". אל האירוע הגיעו כ-280 אנשים שהורכבו משחקנים ומשפחותיהם, אנשי המועדון והצוות המקצועי ומשפחותיהם, ספונסרים ואוהדים מקורבים לקבוצה.

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ. יוסי ציפקיס
זמר הוא לא. כץ/יוסי ציפקיס

האירוע נערך באולמי ארנה בקריות כאשר הבעלים דוד לוסקי, שגם משמש כספונסר של המועדון, נאם ואיחל לקבוצה להגיע העונה לפלייאוף העליון, כשהוא זוכה גם לחולצה מתנה מהמועדון. גם נציגי האוהדים, שביקשו מכץ עזרה בהסעות למשחקי חוץ, דיברו כמו גם כץ עצמו והקפטן אושרי רואש, שאמר שהחגיגה הייתה אירוע מבורך. לאחר העניינים הרשמיים התפנו אנשי המועדון לחידונים על הקבוצה ולקריוקי כשמי שכיכב בקריוקי היה הבעלים כץ. כפי שרואים בסרטון, כץ פרץ בשירה תוך כדי שהוא רוקד עם שחקן הקבוצה יוסי דורה.

לאחר מכן גם תומר סוויסה ועוזר המאמן מאיר בן מרגי עלו לשיר. אחד השחקנים אמר לוואלה ספורט: "זה נראה מוזר שחוגגים בלי סיבה מהצד, אבל זו הרוח של יואב ואולי היא תעזור לנו". בקבוצה ימשיכו ביום שישי בהכנות למשחק מול הפועל באר שבע ביום שני כשלמרות המודעות לפערי הכוחות, בקבוצה מאמינים שניתן יהיה להתמודד מול המוליכה. חלוץ הקבוצה אמיר אבו ניל יעבור היום צילום בברכו כדי לראות האם הוא אכן סובל מקרע במיניסקוס, שעלול להשבית אותו לתקופה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully