וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות לחץ האוהדים: אלישע לוי לא צפוי לאמן את הפועל תל אביב

הנהלת האדומים ערכה פגישה חיובית עם המאמן, אך נתקלה במחאה מצד ארגון האולטראס שמתנגד למינוי בעקבות משחק השרוכים המפורסם בו הוא היה מעורב. מועמדותו של קשטן עדיין על הפרק

אחרי הפגישה הערב (רביעי) בין הנהלת הפועל תל אביב לאלישע לוי, נראה כי הסיכויים של המאמן הוותיק להתמנות לא גבוהים. הסיבה: הנהלת האדומים חוששת מתגובת האוהדים למינוי ואף מהשפעות של מחאה מצד אותם אוהדים על היכולת של הקבוצה. למרות שהחלטה סופית אמורה להתקבל בחמישי בבוקר על מינויו של אלישע לוי, נראה כבר עכשיו כי האפשרות שלוי יתמנה למאמן הקבוצה היא קטנה מאוד. הפגישה בין הצדדים אומנם תוארה כחיובית, אולם יש גם פערים מקצועיים בין הצדדים, אבל הסיבה המרכזית היא התנגדות האולטראס למינוי הזה.

ארגון האולטראס מחה נגד מינוי לוי: "נוגד את ערכי הספורט"

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא צפוי לאמן את האדומים בעקבות לחץ האוהדים. אלישע לוי/קובי אליהו

לאורך הפגישה בין הנהלת האדומים למאמן, קיבלו אנשי ההנהלה מסרים כי המחאה תגיע אליהם הביתה וכי ארגון האולטראס לא מתכוון לעבור בשתיקה על הכוונה למנות אותו. יש לציין כי מחאת האוהדים נובעת כמובן מאותו משחק שרוכים ידוע לשמצה שבו אלישע לוי אימן את הפועל בית שאן שהפסידה לכאורה בכוונה לבית"ר ירושלים וסללה את דרכה לאליפות על חשבון הפועל תל אביב.

מחר כאמור תיפול ההחלטה הסופית בעניין אך נראה כרגע כי דרור קשטן, ניר קלינגר, חיים סילבס ואף רן בן שמעון עדיין בתמונה. בהפועל טוענים אומנם כי הם לא ייכנסו למו"מ עם מאמנים חתומים, אבל אם בן שמעון או סילבס יגיעו להסכם מול הקבוצות שלהם הם ייכנסו עמם למו"מ.

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
הטילו וטו על המינוי. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

כזכור, ארגון האולטראס הוציא היום הודעת הבהרה לגבי המינוי האפשרי של אלישע לוי ובה נכתב בין היתר כי: "ארגון אולטראס הפועל מעוניין להבהיר באופן חד משמעי כי הוא מתנגד בתוקף לעצם מועמדותו של אלישע לוי לתפקיד כלשהו במסגרת מועדון הפועל תל אביב, ועל אחת כמה וכמה לתפקיד מאמן הקבוצה. מבחינתנו מדובר בכלל שהוא יהרג ובל יעבור".

עוד נכתב כי "לאורך השנים, כעקרון מנחה, מעולם לא התערבנו בשיקולים מקצועיים, ואין לנו כל כוונה להתחיל לעסוק בכך מכאן והלאה. עבורנו ההתנגדות לעצם מועמדותו של אלישע לוי לתפקיד כלשהו במועדון הפועל תל אביב היא עניין עקרוני, ועל נושאים שהם נושאים עקרוניים עבורנו בכוונתנו להלחם בכל הכוח, על כל המשתמע מכך. אנו מעריכים את מאמצי ההנהלה למנות מאמן למועדון, ונשמח שתהליך זה יסתיים בהצלחה, אולם אנו מסרבים לראות באלישע לוי כאדם אשר ראוי להתמנות לתפקיד זה. הדבר נוגד בעינינו את ערכי המועדון כשם שהוא נוגד את ערכי הספורט".

"יהרג ובל יעבור שאלו שבחרו להעניק לבית"ר ירושלים על מגש כסף את תואר האליפות על חשבון ערכי הספורט וההגינות ימצאו את מקומם בשורות מי שהיו הקורבן הישיר של אותה חוסר ספורטיביות. אין ולא יכולה להיות מחילה למאמן בית שאן. לא יכול להימצא תפקיד לאדם שכזה במערכת האדומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully