וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ואלישע לוי נפגשו, ההחלטה: בחמישי בבוקר

אחרי שבעלי האדומים אמיר כבירי הסיר את התנגדותו למנות את אקס הפועל באר שבע ומכבי חיפה, הצדדים קיימו פגישה באווירה טובה שהוגדרה כחיובית, אך עדיין לא התקבלה החלטה בנושא

one

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב

הפועל תל אביב מעוניינת למנות ביממה הקרובה את אלישע לוי לתפקיד המאמן, כחודשיים לאחר פיטוריו של ססאר מנדיונדו, שבמהלכם שימש וואליד באדיר מאמן זמני. הערב שני הצדדים ערכו פגישה במשרדי הקבוצה, פגישה באווירה טובה שהוגדרה כחיובית, כאשר מחר בבוקר צפויה ההחלטה הסופית האם למנות את לוי.

לוי, שאימן בעונה שעברה את הפועל באר שבע וזכה בעבר בשתי אליפויות עם מכבי חיפה, נותר המאמן הבכיר היחיד על הפרק מבחינת המועדון של אמיר כבירי, והוא אינו שולל הגעה למתחם חודורוב. בצהריים לוי עוד טען כי עדיין לא קיבל פנייה רשמית, אולם לקראת הערב קיבל מסרים מהמועדון כי הם מעוניינים בפגישה, שאכן התקיימה בין הצדדים.

אפליקציית הספורט שתסדר אתכם בחיים

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
תחנה חדשה בקריירה? אלישע לוי/קובי אליהו

כבירי הסיר לאחרונה את התנגדותו למנות את לוי, שהדריך את הפועל בית שאן במשחק השרוכים ב-1998. הוא ספג ביקורות רבות על השתהותו במינוי המאמן החדש, ונמלך בדעתו בתום התייעצויות רבות עם חבריו להנהלה. סמוך לפיטוריו של מנדיונדו התבטא גורם בהפועל באומרו כי "אין סיכוי שכבירי ימנה את האיש שהיה אחראי על משחק השרוכים. זה אפילו לא משהו שנשקל".

מאז פיטוריו מנדיונדו, שעמד על הקווים במשך שני משחקים בלבד, הועלו, בין היתר, שמותיהם של אלי גוטמן, דרור קשטן, חיים סילבס ומאמנים זרים כמועמדים, אך מאז חלפו שבעה משחקים שבמהלכם ירדה הקבוצה אל מתחת לקו האדום.

אז כבירי הסיר את התנגדותו, אבל ארגון האולטראס של אוהדי הפועל תל אביב הוציא הודעת הבהרה לגבי המינוי האפשרי של אלישע לוי ובה נכתב בין היתר כי: "ארגון אולטראס הפועל מעוניין להבהיר באופן חד משמעי כי הוא מתנגד בתוקף לעצם מועמדותו של אלישע לוי לתפקיד כלשהו במסגרת מועדון הפועל תל אביב, ועל אחת כמה וכמה לתפקיד מאמן הקבוצה. מבחינתנו מדובר בכלל שהוא יהרג ובל יעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully