וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון נשאר, אבי לוזון: "מתנצל, לא התכוונתי לפגוע בו"

מאמן מכבי פתח תקוה והאיש החזק במועדון נפגשו הבוקר ליישר את ההדורים בעקבות התקרית במשחק מול מכבי חיפה: "הדברים לובנו, הסברתי לרן שהם נאמרו בעידנא דריתחא. אנשי הפועל תל אביב צריכים להתבייש בעצמם"

ניב אהרונסון

בווידאו: לוזון הבוקר, לאחר הפגישה עם בן שמעון

רן בן שמעון ימשיך לאמן את מכבי פתח תקוה, לאחר פגישת פיוס שנערכה הבוקר (רביעי) עם אבי לוזון. השניים נועדו בתיווכו של של יושב ראש המועדון שינו זוארץ, ולוזון התנצל על דבריו בתום המשחק מול מכבי חיפה בשבת ("בושה של מאמן, בושה של קבוצה"), שתועדו במצלמות הטלוויזיה.

"הדברים לובנו בשיחה ביני לבינו", אמר לוזון לאחר הפגישה, "הסברתי לו שהדברים שנקלטו על ידי המצלמות נאמרו על ידי בעידנא דריתחא בסיום המשחק, ושזה לא עניין של פיצוי כזה או אחר. גם אם מכבי תל אביב או הפועל תל אביב היו שמות צ'ק של מיליון דולר לא הייתי משחרר אותו. אני לא חושב שזה טוב למכבי פתח תקוה. אני חושב שהכי טוב לנו ולרן לסיים את העונה ולהביא אותה למקומות שאנחנו רוצים.

"התנצלתי כי לא התכוונתי לפגוע", הסביר לוזון, "אם הייתי חושב שהוא מאמן לא טוב הייתי משחרר אותו במוצאי שבת. באותו רגע, קרה מה שקרה ונגמר".

לוזון תקף גם את התנהלותה של הפועל תל אביב, ששמה נקשר אתמול בשמו של בן שמעון: "הם צריכים להתבייש בעצמם. במשך חודשיים הם פרסמו 15 שמות של מאמנים. זה התחיל עם רוני (לוי), גוטמן, קשטן, סילבס, מוטי איווניר, קלינגר, אלישע. לא זוכר עוד שמות. זה לא מכובד להם. זה בעיה שלהם. באידיש יש משפט שאומר: 'צרות גדולות, אבל לא שלי'".

עוד קודם לכן, התנערו בהפועל תל אביב ממעורבות בנושא, ומסרו: "לא נעשתה פניה לרן בן שמעון ולכן אין טעם לדון בעניין".

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
לוזון: "גם אם מכבי תל אביב הייתה שמה צ'ק של מיליון דולר, לא הייתי משחרר אותו". בן שמעון, הבוקר/ניב אהרונסון

הפיוס בין בן שמעון ללוזון החל להירקם אתמול, כשזוארץ מונה לתווך ביניהם. המאמן הסביר אתמול כי "ההתנצלות היא לא העניין המרכזי כאן, גם לא ההצעה מהפועל. אלא הרצון שמעשה כזה לא יחזור בעתיד", אמרו במועדון אמש, לאחר הפגישה.

"רן עבר לא מעט עליות וירידות עם אבי", אמרו הבוקר בפתח תקוה, "עד היום הוא הבין שצריך לתת לו להירגע ולהמשיך הלאה. אבל מה שקרה אחרי המשחק האחרון, עם כל המצב מסביב, הוביל את רן להחלטה שיהיה קשה להמשיך בסיטואציה הזאת. הוא ספג לא פעם ביקורת קשה בארבע עיניים, אבל כשזה קורה לעיני כל המדינה זה כבר משהו אחר", אמר אתמול מקורב למאמן.

עדכון ראשון: 08:34.

אבי לוזון. ניב אהרונסון
"אם הייתי חושב שהוא מאמן לא טוב, הייתי משחרר אותו בשבת". לוזון, הבוקר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully