וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוארץ נפגש עם בן שמעון הפגוע: "מאמין שיישאר במכבי פתח תקוה"

במכבי פתח תקוה יערכו פגישת פיוס עם המאמן ששוקל להתפטר בניסיון לגשר בינו לבין אבי לוזון, היו"ר לא צופה שיעזוב. בן שמעון אמור להיפגש גם עם לוזון עצמו ביום רביעי בבוקר. הפועל ת"א מחכה

one

בווידאו: משחקו האחרון של בן שמעון כמאמן מכבי פתח תקוה?

רן בן שמעון נפגש הערב (שלישי) עם שינו זוארץ בניסיון לפשר את היחסים עם אבי לוזון ולהישאר סופית במכבי פתח תקוה. במה שהוגזרה כ"פגישת פיוס", שטח בן שמעון את טענותיו לגבי היחסים עם אבי לוזון. זוארץ ניסה לגשר בין השניים לקראת פגישה נוספת שתיערך מחר (רביעי) בבוקר בין המאמן ללוזון, אחרי אימון הקבוצה, בה אמור האחרון להבהיר שהוא לא מתכוון לחזור על הדברים שאמר בעתיד. לאחר הפגישה אמר זוארץ כי: "אני מאמין שרן יישאר במכבי פתח תקוה".

כזכור, ביום שבת במשחק בין מכבי פתח תקוה למכבי חיפה, לוזון התבטא בחריפות נגד בן שמעון, גם בפני המצלמות וגם לעיני השחקנים וסינן: "בושה של קבוצה, בושה של מאמן". בין השניים שורר נתק שכאמור עשוי להוביל להתפטרותו ממכבי פתח תקוה, אחרי שהצליח עמה בעונה שעברה.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
פיוס או מעבר מפתיע? רן בן שמעון/יוסי ציפקיס

הקרע בין הצדדים החל כבר אחרי המשחק, אך במהלך האימון היום (שלישי) הגיע לוזון למתחם האימונים במטרה להתנצל על דבריו. לוזון עזב את המתחם לאחר שקיבל קריאה לפגישה דחופה ובמועדון מעריכים שבן שמעון לא אהב את העניין.

מקורבים למאמן טענו כי בן שמעון לא יכול לעבוד עם משפחת לוזון יותר, והוא מחכה שבקבוצה יפטרו אותו. היום בצהריים גורם בכיר אמר בנושא: "לא נפנה למאמנים תחת חוזה. אם בן שמעון יתפטר, הוא יהפוך להיות המועמד המוביל שלנו". אם המהלך ייצא לפועל, הפועל תל אביב עשויה למנות אותו כבר מחר לתפקיד. גם עומר גולן נשמע נחרץ כשאמר: "רן נשאר איתנו, אין לי ספק בזה". במועדון טוענים כי עזיבה של המאמן תוביל לתביעת ענק במיליונים, נגד כל המעורבים בעניין", כהגדרתם.

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לשעבר. מגד גוזני
"בן שמעון יישאר עד סוף העונה, ירצה או לא ירצה". לוזון/מגד גוזני

אם המהלך אכן ייצא לפועל, זו תהיה הקדנציה השנייה של בן שמעון בהפועל תל אביב, אחרי שאימן את האדומים בעונת 2013/14. תחת הדרכתו של בן שמעון, האדומים הודחו בשלב מוקדם מאוד במוקדמות הליגה האירופית וסיימו במקום הרביעי בליגה. בקיץ הקודם בן שמעון מונה למאמן מכבי פתח תקוה אותה הוליך למקום הרביעי המכובד, אך העונה אחרי פתיחת עונה מצוינת, הקבוצה נקלעה לרצף של הפסדים שנקטע רק במחזור האחרון עם 1:1 מול תשעה שחקנים של מכבי חיפה, תיקו שהעלה את חמתו של אבי לוזון וגרם לו לסנן מילים קשות מהיציע שנקלטו על ידי מצלמות הטלוויזיה. בפתח תקוה, כאמור, מעריכים שבן שמעון יישאר כמאמן הקבוצה.

עדכון ראשון: 17:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully