וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו מודאג: "אי אפשר להחליף את ליאור אליהו בקבוצה הזאת"

3.11.2015 / 17:28

מאמן הפועל ירושלים מחפש פתרונות יצירתיים לחסרונו של הפורוורד, שפצוע וייעדר בין היתר מהמשחק מחר מול א.א.ק אתונה ביורוקאפ (ד', 19:00, ערוץ ONE). גפני: "כולם יצטרכו לתת הרבה יותר"

הפועל ירושלים נחתה הערב ביוון לקראת משחקה מחר (רביעי, 19:00, ישיר בערוץ ONE) ביורוקאפ מול א.א.ק אתונה. בירושלים אמנם מחזיקים במאזן מושלם בליגה המקומית, אולם בזירה האירופאית מתקשים, ומאזנם עומד על שני הפסדים וניצחון, כמו היוונים. דני פרנקו ייאלץ לשחק ללא ליאור אליהו, שסובל משבר באצבע וייעדר כחודש מהמגרשים.

המאמן דני פרנקו אמר לקראת המשחק: "לא יהיה קל, מדובר בשתי קבוצות עם מסורת. א.א.ק קבוצה פיזית ברמות שלא נתקלנו בה עד היום ונצטרך לדעת להכין את עצמנו לכך. צריך לעלות לפרקט ולהיות מספיק קשוחים בשביל לעמוד בתנאים שיהיו שם, אבל כבר היינו במקומות קשים וידענו להסתדר. לפעמים זה גם מאתגר אותך יותר להתמודד במקומות האלו. חוץ מגלאטסראיי, בבית שלנו כל קבוצה יכולה לא לעלות".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. קובי אליהו
מוטרד. דני פרנקו/קובי אליהו

על חסרונו של ליאור אליהו אמר פרנקו: "חטפנו מכה מאוד קשה ואני לא רואה כרגע איך אנחנו מתארגנים על החיסרון שלו בטווח של כמה ימים. ליאור שחקן מיוחד מאוד וכמי שאימן אותו בנוער גם תקופה מסוימת, אני יכול לומר שיש בו דברים שמישהו מלמעלה נתן לו, כישרון ודברים שאי אפשר ללמד אותם. הוא השחקן שזורק אצלנו הכי הרבה זריקות למשחק, הוא מוביל גם בתור שחקן מרכזי ושחקן מטרה. נצטרך ללמוד לעשות התאמות תוך כדי תנועה כדי לנסות לכפר על החיסרון שלו. אני חי ומכיר את המשפטים של אין ואקום, אבל את ליאור בקבוצה הזו אי אפשר להחליף. ננסה להתאים עצמנו למצב ולנצל שחקנים אחרים".

טוני גפני הוסיף: "שמעתי דברים טובים על הליגה היוונית ועל האוהדים שיש להם. אני מחכה בקוצר רוח לחוויה הראשונה שלי שם, אבל מצפה שנגיע להתמודדות הזו וננסה להשיג ניצחון חוץ לא קל. זאת ליגה מאוד קשה, נצטרך להיות קשוחים בקרבות על הריבאונד ואני מקווה שזה יציב אותנו במצב של ניצחון. קשה להחליף את ליאור ואת מה שהוא מביא לקבוצה, אבל כולם יצטרכו להתעלות ולתת יותר כדי לפצות על חסרונו, אין שחקן אחד שצריך לעשות קפיצה משוגעת. הוא לא שחקן שקל למצוא לו תחליף. הוא ואני פיתחנו כימיה מצוינת על המגרש".

היוונים מגיעים למשחק במצב רוח מרומם, אחרי שבשבוע שעבר חגגו ניצחון בכורה ביורוקאפ עם 70:87 ביתי על ניז'ני נובגורוד. בליגה היוונית א.א.ק עומדת על מאזן מושלם של 0:4. מאמנה הוא הסרבי הוותיק דראגן סאקוטה, וכוכבה הוא לוקאס מאברוקפלידיס היווני, ששיחק באולימפיאקוס וברצלונה ורושם פתיחת עונה נהדרת עם 27 נקודות למשחק וממוצע של 35.7 נקודות מדד - הכי הרבה במפעל. שחקנים בולטים נוספים הם מאליק היירסטון (בעבר בסיינה ומילאנו), וכריס וורן (ציבונה וצדביטה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully