וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע הדרך: סינסינטי תנסה לעלות ל-0:8 מול קליבלנד

5.11.2015 / 8:30

הבנגאלס, שעדיין מחזיקים במאזן מושלם, חוזרים הביתה אחרי שני ניצחונות חוץ היישר לדרבי של אוהיו מול הבראונס, שיקוו לעצור רצף של שלושה הפסדים ולהדהים כמו שעשו בשנה שעברה

איי ג'יי גרין סינסינטי בנגאלס. GettyImages
גרין והבנגאלס לא רוצים הפתעות/GettyImages

סינסינטי (0:7) - קליבלנד (6:2), בין חמישי לשישי, 3:25, ספורט 1 ו-HD

מבין ארבע הקבוצות שנותרו ללא הפסד, לבנגאלס יש את הסיכוי השני בטיבו באחוזים, על פי ESPN, לסיים במאזן 0:16 (1.2 אחוזים, למי שתוהה). הם ינסו להגיע לאמצע הדרך לשם עם המשחק שיוציא לדרך את המחזור התשיעי ב-NFL, הדרבי של אוהיו בו ייפגשו את הבראונס המתוסכלים.

סינסי מגיעה הביתה אחרי שני משחקי חוץ, בהם רשמה שני ניצחונות מלאי אופי על בפאלו ופיטסבורג. בכלל, נדמה שהאופי הוא השדרוג הגדול ביותר של הבנגאלס העונה וכעת, כשהם כבר ביתרון משמעותי בראשות הבית ובדרך הבטוחה לפלייאוף, הם יכולים להתחיל לחשוב איך הם מביאים את האופי הזה גם לשם.

מנגד, הבראונס כבר עם שלושה הפסדים רצופים, אחרי ששמטו יתרון ביתי גדול בבית מול אריזונה. קליבלנד צמודה במקום האחרון ב-AFC צפון לבולטימור ועוד עונה שלה אבודה. המשחק הזה יהיה הראשון עבורה מבין ארבעה רצופים מול יריבות לבית. התקפת הריצה, שמדורגת רק 31 בליגה ביארדים למשחק, חייבת להפגין שיפור קיצוני כדי שלבראונס יהיה צ'אנס כלשהו במשחק הזה.

בשלוש העונות האחרונות, כל קבוצה ניצחה פעם אחת והפסידה פעם אחת ליריבתה. המפגש האחרון, בדצמבר, הסתיים ב-0:30 ענק של הבנגאלס בקליבלנד, אבל בדיוק לפני שנה שעברה, כאשר קליבלנד הגיעה ביום חמישי להתארח בסינסינטי, היא רשמה 3:24 גדול משלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully