וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל תל אביב? חיים סילבס לא מתלהב לעזוב בשלב הזה של העונה"

3.11.2015 / 9:17

בהפועל רעננה סירבו להתייחס לכך שהאדומים חושקים במאמנם אך אמרו: "לא נראה כי יעזוב את הקבוצה". בדש לאחר ה-1:0 לבית"ר ירושלים: "מחמיא מאוד שקבוצות חוששות מאיתנו. יש לנו מה להציע"

one

בווידאו: ה-1:0 של הפועל רעננה מול בית"ר ירושלים

בהפועל רעננה לא היו מאוכזבים במיוחד בסיום משחק ההפסד 1:0 לבית"ר ירושלים. המאמן חיים סילבס אף הודה ואמר כי "כנראה שלא הגיע לנו יותר ממה שהשגנו. הפסדנו בפרמטרים שאנחנו מובילים בהם ובעיקר בקרבות על כדורים וככה קבוצה כמו הפועל רעננה לא יכולה להשיג יותר מדי".

ברק בדש אמר בסיום: "משחק לא טוב שלנו. מהדקה הראשונה לא הגענו למשחק. יש גם ימים כאלה, אנחנו קבוצה טובה וצנועה שתישאר בליגה ותמשיך לתת הכל. הייתה קבוצה טובה מולנו שרצתה יותר וניצחה. עדיין במשחק כזה בדקות הסיום היינו יכולים להשוות ונשארנו בתמונה עד הסוף וכמעט סיימנו בשיוויון".

בדש התייחס לכך שקבוצות חוששות מרעננה ומתכוננות היטב ואמר: "זו מחמאה גדולה מאוד שחוששים מאיתנו. אנחנו עושים את העבודה כמו שצריך ועובדים קשה, זה מה שיש לנו להציע. אנחנו לא נוצצים או מבריקים אלא באים ומשחקים חזק ונותנים את הכל. זה לא עבד מול בית"ר ירושלים אבל אנחנו עם הפנים קדימה. יש כאן שחקנים נטולי אגו עם רגליים על הקרקע ולא שומעים בכיינות או טענות".

חיים סילבס ורעננה סירבו להתייחס בסיום לעובדה כי הפועל תל אביב מעוניינת בו ופנתה אליו. ברעננה אמרו: "כדי שאשר אלון יעשה צעד כזה ויוותר על חיים הפועל תל אביב צריכה להציע לו הרבה כסף. נראה לאן זה יתפתח אבל לא נראה שחיים יעזוב את הקבוצה, הוא גם לא מתלהב לעזוב בשלב כזה של העונה למרות שהפועל תל אביב זאת התקדמות עבורו".

מאמן הפועל רעננה חיים סילבס. יוסי ציפקיס
מבוקש. סילבס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully