וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים זועמים: "אנשים בלי מינויים מקבלים קדימות"

3.11.2015 / 16:35

2,800 הכרטיסים למשחק מול מכבי חיפה אזלו בתוך שעות, והאוהדים טוענים שחברי לה פמיליה קיבלו קדימות: "חבל שההנהלה כורתת את הענפים עליהם היא נשענת". השחקנים בעננים אחרי הניצחון

one

בווידאו: ה-0:1 של בית"ר ירושלים על הפועל רעננה

בבית"ר ירושלים היה אושר גדול לאחר ה-0:1 על הפועל רעננה אמש (שני). במועדון חששו מאוד לפני המשחק גם בשל ירידת מתח לאחר הניצחון על מכבי תל אביב וגם בשל העובדה שהפועל רעננה הגיעה בכושר מצוין ונחשבת לאחת הקבוצות שהכי קשה לשחק נגדה.

המאמן סלובודאן דראפיץ החמיא בסיום לשחקנים ואף אמר להם: "כל הכבוד, כולכם באתם כמו גברים, אנשים הגיבו לכל שינוי שהיריבה עשתה על המגרש ולא נתנו לה לייצר מצבים. כך אני רוצה שנמשיך להיראות גם במשחקים הבאים". גם הבעלים אלי טביב החמיא לשחקנים ברמה האישית ואמר להם שהפגינו הרבה אופי במשחק שהיה קל ליפול בו.

בבית"ר ירושלים הסבירו: "בשני המשחקים האחרונים זאת קבוצה אחרת לגמרי, כזאת שקשה לשחק נגדה וכולם עולים כמו גברים ונלחמים על כל כדור. אם חיים סילבס אמר שהם הפסידו בדברים שהם חיים מהם אז זאת המחמאה הכי גדולה שהשחקנים האלו יכולים לקבל. אין פה כסף כמו במכבי תל אביב, הפועל באר שבע או מכבי חיפה, אבל כשכולם נותנים הכול יחד עם הדחיפה של הקהל, בית"ר ירושלים לא נופלת מאף קבוצה".

דוד קלטינס הצעיר הסביר בסיום את מקור השם והמוצא שלו ואמר: "השם הולנדי, אני חצי הולנדי חצי מרוקאי, אבא הולנדי ואמא מרוקאית, שם משפחה בן הרוש, ירושלמי מקטמון". על המשחק סיפר קלטינס: "היה משחק שונה לגמרי מזה שהיה נגד מכבי תל אביב אבל באנו מוכנים. קפצנו ונלחמנו על כדורים, שיחקנו חכם ומהר והכרענו את המשחק. הייתה אווירה מדהימה כאן ואני באמת רק רוצה להמשיך וליהנות מזה. פתחתי בשני משחקים אבל זה לא יהיה שווה כלום אם לא תהיה המשכיות".

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
שביעות רצון. דראפיץ'/יוסי ציפקיס

לקראת מכבי חיפה בשבוע הבא אמר קלטינס: "30 אלף באצטדיון? אני מחכה לזה. גם נגד מכבי תל אביב היה כיף גדול, זה לא משנה שזה קהל של היריבה זה מכניס מרץ והתלהבות ודוחף אותי קדימה. זה משחק קשה מאוד אבל אנחנו רוצים להמשיך ולשמור על התקופה היפה הזאת". קלטינס נשאל בנוגע לאווירה במושבה ואמר: "היה מדהים אבל את טדי עדיין לא חוויתי וזה מה שאני רוצה לחוות. זה הבית שלנו אבל גם כאן הקהל נתן לנו דחיפה אדירה והרגשנו בבית".

ניקיטה רוקאביציה שהחמיץ שתי הזדמנויות קורצות יצא מחוייך בסיום ואמר בדרכו החוצה כי "העיקר שניצחנו, דיברו עליי יותר מדי השבוע".

לידור כהן, שנפגע בקרסולו, ינוח מספר ימים ולאחר מכן יתברר מצבו. בבית"ר ירושלים מקווים כי הקשר יהיה כשיר למשחק בסמי עופר ביום ראשון. כל הכרטיסים שהוצאו למכירה לאוהדי הקבוצה אזלו בתוך מספר שעות וייתכן שכמות נוספת תגיע לבירה בימים הקרובים.

במועדון היו מרוצים מהכנסה של 250 אלף שקל ממכירת קרוב ל-7,000 כרטיסים במושבה ואמרו: "גם ההכנסה גבוהה יותר מטדי וגם ההוצאות הרבה יותר נמוכות. הקהל מאמין בקבוצה וצריכים להמשיך לתת לו סיבות להגיע ולדחוף אותנו".

אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
סיפקו את הסחורה. אוהדי בית"ר ירושלים/יוסי ציפקיס

אוהדי בית"ר ירושלים מתלוננים לאורך היום על העובדה ש-2,800 כרטיסים למשחק מול מכבי חיפה אזלו בתוך כמה שעות וישנו חשש כי כרטיסים רבים נמכרו לספסרים וכמו כן לא הייתה קדימות למנויים אלא לחברי ארגון לה פמיליה. ממשרד בימות נמסר בתגובה כי "2,400 כרטיסים נמכרו לאוהדים דרך האינטרנט כבר אתמול בערב, האוהדים חטפו אותם. 300 כרטיסים נרכשו על ידי "לה פמיליה" שקונים במרוכז לכל משחק חוץ ועוד קרוב ל-100 כרטיסים הם עבור המועדון, מקרי חירום ומשפחות השחקנים".

מעמותת האוהדים נמסר: "חבל מאוד שהנהלת הקבוצה לא יודעת לדאוג לאוהדיה המסורים והנאמנים וכורתת פעם אחר פעם את הענפים עליהם היא נשענת. בקשת העמותה להעניק קדימות לבעלי מנויים לרכישת כרטיסים למשחקי חוץ נענתה בשלילה. נוצר מצב בו בעלי מינויים אינם נהנים מקדימות לרכישת כרטיסים במשחקי חוץ בעוד אוהדים אחרים שאינם בעלי מנוי מקבלים הקצאות נפרדות. בעבר ידעה הנהלת הקבוצה להעניק הטבה זו לבעלי מנויים וחבל שכיום אוהד שרוכש מנוי ופוקד את משחקי הקבוצה אינו זכאי להטבה כלשהי בעוד אחרים שאינם בעלי מנוי זוכים לקדימות על פני כולם".

(עדכון ראשון: 7:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully