וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מושלמת: ניצחון דרמטי בהארכה לקרוליינה על אינדיאנפוליס

3.11.2015 / 7:30

הפנת'רס נעזרו באיבוד של אנדרו לאק במרכז המגרש וגרהאם גאנו סידר להם 26:29 עם שער שדה מנצח. עוד קודם לכן, קרוליינה שמטה יתרון 6:23 ברבע האחרון. גאברט יפתח במקום קפרניק בסן פרנסיסקו, ורנון דייויס עובר בטרייד לדנבר

קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. Mike McCarn, AP
לא משחק גדול, אבל יש לו סיבות לחייך. קאם ניוטון/AP, Mike McCarn

קרוליינה (0:7) - אינדיאנפוליס (5:3) 26:29 (הארכה)

זה לא היה מבריק במיוחד, אבל בסופו של יום, לאף אחד בקרוליינה לא יהיה אכפת. הפנת'רס נותרו עם מאזן מושלם אחרי הניצחון הדרמטי הזה, 5:22 לסיום ההארכה וברחו מאטלנטה ב-NFC דרום. עוד מרוויחה היא יוסטון, שלמרות המאזן העלוב נצמדה לקולטס העלובים בעצמם בפסגת ה-AFC דרום.

קרוליינה דווקא פתחה טוב ועם טאצ'דאון של ג'ונתן סטיוארט היא עלתה ל-0:10 בתום הרבע הראשון. ההתקפה של הקולטס ממש לא תפקדה ועד להפסקה, לפחות ההגנה השאירה את האורחים במשחק, כאשר הרבע השני מסתיים ב-6:10 למארחת.

גרג אולסן הוסיף טאצ'דאון לקראת סיום הרבע השלישי ואחרי שקורי בראון רשם עוד אחד ברבע הבא והעלה ל-6:23, זה נראה גמור, למרות שגרהאם גאנו החמיץ את נקודת הבונוס. אלא שדווקא אז אינדי התעוררה לפתע. אנדרה ג'ונסון צימק עם טאצ'דאון, קובי פלינר הוסיף עוד אחד והוריד למינוס שלוש ושתי שניות לסיום, אדם וינטיירי הצליח לשלוח את המשחק להארכה.

אינדי קיבלה את הכדור ו-וינטיירי שוב כבש שער שדה, מה שאפשר לפנת'רס הזדמנות להשוות, אותה הם ניצלו. המשחק עבר למצב של "מוות פתאומי" ואנדרו לאק פישל עם מסירה במרכז המגרש, שקיפצה באוויר ונחתה בידיים של לוק קיקלי. החטיפה הזו סידרה לגאנו שער ניצחון מ-52 יארד והשאירה את הפנת'רס מושלמים.

248 יארד, צמד, איבוד ופאמבל באחוזים רעים לקאם ניוטון (16 מ-35). 82 על הקרקע לג'ונתן סטיוארט, 79 באוויר לאולסן. באינדי, לאק מסר 231 יארד, צמד ושלושה איבודים ב-23 מ-47 רעים לא פחות. אנדרה ג'ונסון תפס 81, פרנק גור רץ 70.

* לילה סוער עבר על סן פרנסיסקו. על פי מקורות רבים סביב הליגה, בקבוצה התייאשו מהיכולת של קולין קפרניק ומי שיפתח במשחק הבא במקומו יהיה בליין גאברט. בנוסף, הניינרס סיכמו עם דנבר על טרייד במסגרתו הטייט אנד הוותיק ורנון דייויס יישלח למייל היי סיטי תמורת בחירות דראפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully