וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל כל הפצועים: הערב העגום ורווי הפציעות שעבר על ליגת הפוטבול

2.11.2015 / 17:48

ליביון בל גמר את העונה, סטיב סמית' אולי את הקריירה כולה והיו עוד ועוד. בזה אחר זה, נפצעו במחזור ה-8 של ה-NFL כמה מכוכבי הליגה הגדולים ביותר. מזל שיש כאלה שמתאמנים בתחפושות

AP

בסוף השבוע חגגו בארצות הברית את האלאווין, ובשמו הישראלי הגרוע 'ליל כל הקדושים'. החג המחופש והמפחיד לא דילג השנה על ה-NFL. במחזור משחקים נוראי שעבר על ליגת הפוטבול ביום ראשון, יותר מ-40 שחקנים נפצעו, והרשימות עדיין מתעדכנות. בתפריט: הראנינג בק הלוהט של פיטסבורג, לוויון בל, כנראה גמר את העונה; התופס הוותיק של בולטימור, סטיב סמית' סניור, נפגע באכילס ועשוי להודיע על פרישה והתופס של סיאטל, ריקארדו לוקט, כמעט גמר את כל הסיפור כשספג זעזוע מוח ושכב על המשטח ללא תזוזה במשך עשר דקות.

ובזמן שבכירי הענף ימשיכו להתווכח - מה חשוב יותר, הבידור או הבריאות - אנחנו נפנה אתכם לאירוע בריא יותר ומבדר לא פחות: אימון מחופש של מכללת ויסקונסין.

ואם זה לא הרגיע את הקיבה שלכם, קבלו את תחפושת החג של לברון ג'יימס. ד"ש לפרינס.


מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully