וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אברהם פאס סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי

2.11.2015 / 15:45

הבלם הספרדי ייעדר שבועיים-שלושה מהמגרשים. עוביידה חטאב אמור להחליפו. פביאנו אלבאס שאמור היה לנחות בארץ עדיין לא הגיע, משום שלא הורשה לעלות על טיסה בלונדון. ינחת בהמשך השבוע

one

בווידאו: תקציר ההפסד של סכנין להפועל חיפה

שחקן בני סכנין אברהם פאס סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי וייעדר בין שבועיים לשלושה שבועות מהמגרשים. הבלם עבר אתמול (ראשון) בערב צילום ובדיקה אצל רופא מומחה ולאחריה התברר שההערכה שדיברה על קרע נכונה. הספרדי יוכל להתחיל לרוץ בשבוע הבא אך לא צפוי לעמוד לרשותו של המאמן אלי כהן במשחקים הקרובים. מי שיחליף את השחקן בהרכב הוא עוביידה חטאב שפתח גם מול הפועל חיפה.

בינתיים, בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק מול בני יהודה כאשר בסכנין מודעים לכך שאחרי ההפסד להפועל חיפה, המפגש עם הזהובים הפך חשוב יותר משום שהפסד עלול לדרדר את הקבוצה משמעותית ולגרור אותה למאבקי תחתית.

פביאנו אלבאס שהיה אמור לנחות היום בארץ לא יגיע לאחר שלא הורשה לעלות אתמול על טיסה מלונדון לישראל משום שהתוקף בדרכונו היה רק עד חודש ינואר ולא לחצי שנה לפחות, כפי שמבקשים במרבית המדינות. אלבאס צפוי לטפל בעניין הבירוקרטי בימים הקרובים ולנחות בארץ בתוך שבוע. בסכנין מעוניינים בברזילאי, שייבדק. רק אם יהיה בכושר יוחתם על חשבונו של איגור יובאנוביץ' שאינו בתוכניות המקצועיות, ובמועדון רוצים להגיע איתו להסדר על התרת חוזהו.

אברהם פאס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
חדשות רעות לסכנין. פאס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully