וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פנתה להפועל רעננה בנוגע לחיים סילבס

לאחר שמועמדות גוטמן ירדה מהפרק ובשל חילוקי דעות פנימיים לגבי קשטן ("לא ברור איך יעבוד עם העזרים החדשים"), החליטו האדומים לנסות ולצרף את המאמן הצעיר מהשרון. רעננה אישרה את הידיעה

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל תל אביב בדרבי

אחרי שמועמדותו של אלי גוטמן ירדה באופן סופי מהפרק ובמועדון קיימים חילוקי דעות לגבי מועמדותו של דרור קשטן, הפועל תל אביב פנתה לבעלי הפועל רעננה אשר אלון וביקשה להיכנס למשא ומתן עם חיים סילבס במטרה שיהפוך למאמן הבא של האדומים. כשהבינו גורמים בהנהלה שגוטמן לא יגיעו, הרצון הוא למנות מאמן צעיר, ורעב שיוליך את הקבוצה, וסילבס הוא אחד המועמדים עליו דיברו בשבועות האחרונים.

אשר אלון עדיין לא אישר כי יהיה מוכן לשחרר את סילבס, אולם גורמים ברעננה טוענים שאם יופעל עליו לחץ הוא ישחרר את המאמן מהקבוצה. כמו כן, סילבס עצמו עדיין לא החליט אם הוא מעוניין בתפקיד, כשהשיקולים המנחים אותו הם שדרוג משמעותי בשכר וחוזה לפחות עד תום העונה הבאה. ברעננה אישרו את הדברים.

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
המאמן הבא? סילבס/מגד גוזני

כאמור, סאגת מינוי המאמן בהפועל תל אביב רותחת. אם עד אתמול (ראשון) היה נראה שאלי גוטמן יחתום במועדון ויחזור לקדנציה נוספות, היום כבר שני הצדדים שמים סוף לשמועות ואומרים כי זו אופציה שלא תצא לפועל באופן סופי. למרות שבהפועל היו גורמים שהתריעו כי אין כסף לדרישות של גוטמן, העסקה בסופו של דבר לא יצאה לפועל בעיקר משום שהצדדים לא הגיעו לסיכום על מועד תחילת עבודה שיתאים לשניהם.

בשיחות בין האדומים למאמן הלאומי נאמר לא פעם על ידי גוטמן כי הוא אינינו מוכן להתחיל לעבוד בשלב זה ולוקח לעצמו פרק זמן של מספר חודשים כדי לנסות למצוא מועדון אירופאי לחתום בו. לאור התוצאות האחרונות של הפועל וחוסר שביעות הרצון מצד כל הגורמים במועדון על איך שהקבוצה נראית ומתפקדת, ההנהלה לקחה החלטה והיא למנות מאמן עוד השבוע - מה שפחות או יותר מוריד את מועמדות גוטמן באופן סופי.

בתוך המועדון יש ויכוח האם דרור קשטן מתאים לקונספציה שנבנתה, ולכן לא בטוח שקשטן אכן יקבל את התפקיד. הפועל תל אביב הכניסה לא מעט עזרים טכנולוגיים לשיטות האימון שלה, ולא כולם בטוחים כי קשטן יוכל או ירצה לשלב את העזרים הללו בשיטות האימון שלו. "זה נכון שיש קצת אי התאמות עם קשטן", אומר גורם בכיר במועדון, "ולא ברור איך הוא יעבוד עם כל העזרים הללו, אבל אין עוד מאמנים שחתומים על כל כך הרבה הישגים בכדורגל הישראלי. הקבוצה נמצאת מכל הבחינות במקום לא טוב ודרור הוא אחד הבודדים שיכול להוציא אותה מהבוץ. אם אנחנו עדיין חולמים להגיע לפלייאוף העליון, לא רק שהוא יכול לעשות את זה, אין כמעט מועמדים אחרים טובים יותר ממנו". יש לציין שגם אמיר כבירי לא ממש מתלהב מאופציית קשטן.

מקורבים לקבוצה טוענים כי יש לא מעט אנשים שדוחפים להחתמתו של גיא לוזון, אולם לא ברור בכלל אם המאמן שפוטר מצ'רלטון מוכן לחזור לישראל, ויש גם כאלה שטענו כי אם יחתום בהפועל הוא עלול להפסיד כספים המגיעים לו מהקבוצה הלונדונית ממנה פוטר. בכל מקרה, נראה כי בורסת השמות חוזרת להפועל, ועדיין לא ברור באופן חד-משמעי מי המועמד המוביל איתו ירצו במועדון לסגור עד סוף השבוע.

דרור קשטן מאמן בני יהודה לשעבר. קובי אליהו
לא קונצנזוס. קשטן/קובי אליהו

במקביל לחיפוש אחר מאמן, נקבע היום כי הפועל תל אביב תידרש לשלם לשוער דני עמוס, ששיחק בשורות המועדון בין קיץ 2013 לינואר האחרון, למעלה מ-369 אלף שקל, חוב על סכומים שלא שולמו לו לאחר שהביע את רצונו לעזוב את הקבוצה לטובת ראפיד בוקרשט.

החוב המקורי בגין שבע המשכורות שלא שולמו לעמוס עמד על כ-518 אלף שקל, אך בניכוי דמי אבטלה ו-25 אחוז מהחוב עקב חלקו של עמוס בתסבוכת שנוצרה לאחר עזיבתו, נקבע הסכום על ידי הבורר טל לביא. מקור המחלוקת היה ריבוי החוזים שנחתמו בין עמוס להפועל, בתקופות שונות של ניהול המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully