וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי מנמיך ציפיות: "נהיה מרוצים אם נהיה בפלייאוף העליון"

2.11.2015 / 11:18

בשיחה עם וואלה! ספורט, הבהיר הבעלים שהמטרות שונו בשל הקיצוץ שבוצע הקיץ: "פירקתי את הקבוצה מכובשים וכוכבים". עידו אקסברד מבוקש בשתי קבוצות בליגת העל יעזוב אם יצורף חלוץ בינואר

one

למרות שסיימה שני משחקים רצופים בתיקו, בהנהלת עירוני קרית שמונה מבהירים שהם מרוצים מאוד מהתפקוד של המאמן סלאח חסארמה. "פירקתי את הקבוצה מכל הכוכבים ובנינו קבוצה חדשה וצעירה, אני מאוד מרוצה מהקבוצה ומהמאמן", אמר שרצקי לוואלה! ספורט. הבעלים הבהיר שבאופן מפתיע, למרות שהקבוצה התמודדה על אליפויות בעונות קודמות, המטרות אחרות והמקום הרביעי בו הקבוצה מדורגת כעת מספק אותו. "אם נהיה בפלייאוף העליון נהיה מרוצים. התקציב ירד בעשרים אחוזים לעומת שאר קבוצות הצמרת, שהגדילו אותו".

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מנמיך ציפיות. שרצקי/ברני ארדוב

בלי קשר, בקבוצה רוצים להתחזק בחלוץ בחלון ההעברות בינואר. המועמדים בשלב זה הם שחר הירש או חלוץ זר. אם חלוץ אכן יגיע לקבוצה, עידו אקסברד יעזוב. החלוץ, שרשם עונה מצויינת באחי נצרת בליגה הלאומית בשנה שעברה, זוכה לעניין בשבועות האחרונים משתי קבוצות שונות בליגת העל. אם ישוחרר, נראה כי קבוצות נוספות יתעניינו בו.

בקבוצה יקחו חלק בפרוייקט הארצי "הולכים על בטוח", במסגרת שבוע הבטיחות בדרכים. שחקני הקבוצה יגיעו מחר (שלישי) לאיצטדיון ומשם יצאו השחקנים לבתי הספר היסודיים בעיר על מנת לסייע וחצות עם התלמידים את הכביש בבטחה לבית הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully