וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קרע חלקי לסטויקוביץ', במועדון יחליטו אם יזדקק לניתוח

2.11.2015 / 9:02

השוער הבהיר כי הוא רוצה לשחק כבר מול בית"ר, אך אם יהיה חייב לעבור ניתוח ייעדר כשלושה שבועות. המועדון הוציא הודעת תמיכה בבניון. נהלים חדשים לשחקנים: עבירת משמעת תגרור תרומה למועדון

one

בבדיקת MRI שנערכה לשוער מכבי חיפה, ולדימיר סטויקוביץ', נמצא כי הוא סובל מקרע חלקי באזור המיניסקוס. בצוות הרפואי של מכבי חיפה יחליטו הבוקר (שני) על המשך טיפול. אם סטויקוביץ' יעבור ניתוח בסופו של דבר, הוא ייעדר שלושה שבועות, אך בשלב זה השוער מעדיף שלא לעבור את הניתוח. אוהד לויטה נמצא בכוננות לקראת המשחק כשגיל אופק ישמש כשוער השני. בעקבות ההרחקה של מארק ואליינטה, צפוי עאיד חבשי לקבל את חולצת ההרכב, וזאת משום שאייל משומר ייעדר ואוראל דגני ימשיך להחליפו בעמדת המגן הימני. אם סטויקוביץ' ייעדר, זאת תהיה מכה קשה להגנה משום שרובה תכלול שחקנים מחליפים (סאן מנחם, שמחליף את טואטחה, עלה לשחק עם זריקה במשחק האחרון).

ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
החזרה תידחה? סטויקוביץ'/יוסי ציפקיס

במועדון החליטו לעבור לסדר היום על בין אלירן עטר ללודוביק אוברניאק, אם כי חלק מהשחקנים טענו אתמול שאסור שמקרים כאלה יחזרו. "בתקופה הזאת עדיף שנתכרז בכדורגל, ולא בהתקוטטות בתוך חדר ההלבשה", אמרו. אגב, בעקבות שורה של עבירות משמעת שביצעו השחקנים, בניהן היעדרות מאימון השחרור (אתמול, כזכור, נקנסו עטאא ג'אבר ושחר הירש בעקבות זאת), במועדון החליטו להדגיש שוב את הנהלים. מנהל הקבוצה רועי שני שוחח עם השחקנים והבהיר להם כי אזור הלובי חייב להישאר נקי. שחקנים שיפרו את הנהלים יעבירו לקופת הקבוצה מאות שקלים והכסף ייאסף לטובת ארוחות גיבוש.

חיפה הוציאה אתמול הודעה באמצעות חשבון הטוויטר שלה, התומכת בקפטן יוסי בניון. "מועדון כדורגל מכבי חיפה עומד בכל עת מאחורי שחקניו ומאחורי הקפטן של המועדון, גם בהצלחות וגם באכזבות", לשון ההודעה. במועדון עדיין מקווים שבניון ייפגש עם נציגי האוהדים בניסיון לשים סוף גם לקריאות מכיוון הקומץ.

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה עם האוהדים. יוסי ציפקיס
"בתקופה הזאת עדיף שנתרכז בכדורגל". עטר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully