וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני גפני: "יש לנו ביטחון בעצמנו, אנחנו משתפרים משבוע לשבוע"

2.11.2015 / 8:38

שחקן הפועל ירושלים שמח אחרי הניצחון על נס ציונה, אך גם לו ברור שבאירופה זה סיפור אחר: "יודעים כמה זה חשוב ומה אנחנו מסוגלים לעשות שם. אני מאמין בבחורים שיש לנו בקבוצה"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל ירושלים על נס ציונה

האפליקציה שתסדר לכם את החיים

הפועל ירושלים שומרת על מאזן מושלם בליגת העל, זאת לאחר שהאלופה השיגה ניצחון ליגה רביעי רצוף מפתיחת העונה כשגברה אמש (ראשון) 72:86 על עירוני נס ציונה. בירושלים ציפו וקיבלו שדרוג ביכולתו של יותם הלפרין שסיים אמש את המשחק עם 18 נקודות כשגם דונטה סמית' (19) ובר טימור הצטיינו.

טוני גפני סיכם: "זה לא היה משחק הכי יפה שלנו, איבדנו ריכוז במשך שלושה רבעים, אבל היו לנו מספר שחקנים שהחזיקו אותנו במשחק ועזרו לנו להשיג ניצחון. אנחנו רגילים לשחק כמה פעמים בשבוע, זה לא קל, אבל זה מה שאנו יודעים לעשות ואנחנו אוהבים לעשות. גם אני באופן אישי נהנה מכל יום בו אני משחק כדורסל, אבל אני צריך להציג יותר אנרגיה בכל משחק, אימון או חדר ההלבשה, זה דבר שאני חייב לעשות ולהביא".

על המאזן המרשים פחות ביורוקאפ אמר גפני: "אנחנו מודעים כמה זה חשוב לנצח בכל משחק באירופה ויודעים מה אנחנו מסוגלים לעשות שם. היה קשה כשלא ניצחנו בשבוע שעבר מול גלא, אבל אנחנו רוצים להצליח כמה שיותר גם במשחקים באירופה. יש לנו ביטחון בעצמנו, אם תהיו בחדר ההלבשה תרגישו את ביטחון שלנו, אנחנו משתפרים בכל שבוע ויותר ויותר ויש לנו לאן לשאוף ולהגיע. אני מאמין בבחורים שיש לנו בקבוצה, כולם נחושים להשיג ניצחנות ושמים בחשיבות ראשונה את המטרה הקבוצתית ולא את המטרה האישית של כל אחד".

טוני גפני שחקן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
בטוח בהפועל ירושלים הנוכחית. גפני/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully