וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת באר שבע תיפגש עם ברדה: "אין סיבה שלא ימשיך עונה נוספת"

2.11.2015 / 7:20

אחרי הצמד מול נתניה, בבאר שבע אישרו כי הם מתכוונים להציע לחלוץ חוזה חדש עוד לפני ינואר. ברדה: "מחכה להצעה בסבלנות. היכולת? הייתה לי תקופה דומה בגנק. באר שבע בשלה ללכת עד הסוף"

one

עם מאזן של שישה שערים בארבעה משחקים, בהפועל באר שבע כבר מתקשים לזכור את המתיחות ששררה בתחילת העונה בין אליניב ברדה למאמן שלו, ברק בכר. החלוץ, שהבקיע אמש (ראשון) את הצמד הרביעי שלו בתוך שמונה חודשים בדיוק בניצחון 0:2 על מכבי נתניה, זכה אתמול לא רק לכבוד מהקהל שלו, אלא גם לעידוד מאסיבי מאוהדי היריבה, שהריעו לו לאחר שהוחלף.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, להפועל באר שבע יש תכניות אחרות לגבי החלוץ, שמסיים חוזה בתום העונה (למעשה, הוא יכול לנהל משא ומתן החל מחודש ינואר) ואמור להתמנות לתפקיד מקצועי. "אין סיבה שברדה לא ימשיך איתנו גם בעונה הבאה. נשב עוד לפני חודש ינואר, ונראה מה עושים", אמרו אתמול במועדון, שם יציעו לברדה חוזה שבסופו יפרוש ויקבל תפקיד במועדון, ככל הנראה מנהל מקצועי. ייתכן שברדה יחתום על חוזה לעונה נוספת בסיומה יפרוש, או שבאר שבע תקבל את ההצעה המועדפת עליו – חוזה לשנתיים. "ברגע שברדה תופקד בעמדה קצת יותר קדמית, כולם ראו שהוא שחקן של מספרים. לא היה ספק לגבי זה", אמרו במועדון.

"כדורגל זה דבר נזיל, אני אחכה בסבלנות למועדון שלי ונראה מה הוא יעשה. מה שנמצא בראש מעייניי הוא להישאר בריא, ואחר כך כל השאר יסתדר", השיב אתמול ברדה על השאלה האם הוא אכן מתכוון להמשיך עונה נוספת. בקבוצה חגגו לפני המשחק וגם בסיום את הולדת בנו של עוזר המאמן שרון מימר, שיצא מיד לאחר סיום המשחק מהאיצטדיון.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
בבאר שבע השתכנעו. ברדה חוגג/מגד גוזני

בבאר שבע מרוצים מהשיפור ביכולת של ויליאם סוארס, שחוזר לעצמו במחזורים האחרונים. גם מאור מליקסון, מהראן ראדי ואנתוני וואקמה זכו כרגיל לפרגון. אבל גם ביקורת הייתה: במועדון לא היו מרוצים מהיכולת במחצית השניה ובכר ידבר על כך באסיפה הקרובה. אופיר דוידזאדה וברדה סיימו את המשחק עם פציעות קלות, אבל יהיו כשירים למשחק מול הפועל חיפה.

"אני לא מסתכל על תאריך הלידה ולא על תעודת הזהות, אני מנסה להיות הכי טוב שאני יכול. אסור לשכוח שאני מקבל כדורים יוצאים מן הכלל מהחברים ואני יוצא נשכר מזה. הייתה לי תקופה דומה מאוד גם בגנק", אמר ברדה שהתייחס גם לעתיד של הקובצה בליגה. "בכל עונה מאז שהגעתי אנחנו מנסים ללכת עד הסוף. בשנתיים האחרונות היינו מאוד קרובים, אבל 'נגמר לנו הדלק' לקראת הסוף. העונה יש לנו שחקנים יוצאים מן הכלל, המטרה היא ללכת עד הסוף. יש לנו את הכלים העונה, אנחנו בשלים מנטלית וגם מקצועית".

על המתיחות שנוצרה בתחילת העונה עם ברק בכר אמר: "לברק מגיע קרדיט. אני מנסה להחזיר לו על האמון שהוא נותן לי על המגרש. זה חייב לבוא עם הצלחה של הקבוצה, אחרת זה לא שווה מבחינתי".

ברדה הגיב גם לעידוד מאוהדי מכבי נתניה: "לא שמתי לב, אבל אם עודדו אותי אחרי החילוף אז תודה רבה. זה באמת מחמיא ואפילו מצמרר טיפה. אני מעריך את זה מאוד". ברדה נשאל גם מי הקבוצה בכושר הטוב בליגה. "עוד מוקדם לשפוט. לא רוצה להתייחס למכבי תל אביב", השיב. "אנחנו נמצאים בכושר טוב בשלושת המשחקים האחרונים. לפי החצי השני היום יש לנו הרבה מה לתקן. יש לנו שבוע ארוך עד המשחק מול הפועל חיפה. אני מקווה שנעשה הכנה נכונה ונבוא מוכנים".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. מגד גוזני
מגיע לו קרדיט. בכר/מגד גוזני

על השאלה כיצד השפיעה ההדחה מאירופה ענה: "לא יודע אם ההדחה מאירופה עשתה טוב כי רצינו לעשות קפיצת מדרגה העונה, לעבור שלב או להגיע לבתים. הקהל שלנו הגיע היום בהמוניו, שעתיים נסיעה, הם נותנים לנו הרגשה של משחק ביתי. אז בשבילם כל כך מגיע כדורגל אירופי. אנחנו בדרך הנכונה להגשים את זה העונה, אנחנו במחזור התשיעי וקצת מצחיק לדבר על זה, אבל אנחנו בכיוון הנכון".

בנושא אחר: בנו של המנכ"ל אסי רחמים, רז, יעמוד היום לוועדת משמעת בעקבות התקרית עם מאמן הנוער שמעון ביטון במשחקה של הקבוצה. מי שעומד בראש הוועדה בדרך כלל הוא אביו אסי, שהפעם יימנע כמובן מלהשתתף בה. במועדון סיפרו אתמול כי רחמים האב נזף בבנו על התקרית וביקש שלא יחזור על כך יותר. בנו של ביטון, עמית, משתייך אגב לסגל הקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully