וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז 1985: קנזס סיטי רויאלס זכתה בוורלד סירייס

2.11.2015 / 7:35

הקבוצה ממיזורי השלימה את המלאכה עם הסטייל שלה, כאשר השוותה במשחק החמישי בניו יורק עם שתי ריצות באינינג התשיעי והמשיכה ל-2:7 ב-12 אינינגים דרמטיים ו-1:4 בסדרה כולה

אריק הוסמר שחקני קנזס סיטי חוגגים. AP
יש אליפות. הוסמר והחברים חוגגים/AP

ניו יורק מטס - קנזס סיטי 7:2 (ב-12 אינינגים. הרויאלס מנצחים 1:4 בסדרה וזוכים באליפות)

קנזס סיטי עשתה את זה כמו שרק קנזס סיטי יודעת לעשות את זה. שנה אחרי שברון הלב במשחק 7 של הוורלד סירייס, לרויאלס יש אליפות ראשונה מאז 1985. שלושים שנות הבצורת הסתיימו עם ניצחון דרמטי ביותר, ב-12 אינינגים בניו יורק על המטס המאוכזבים.

המארחת עוד הובילה 0:2, אחרי שקרטיס גרנדרסון פתח עם הומראן באינינג הראשון ונכנס בשישי בזכות חבטת הקרבה של לוקאס דודה, אבל מי זוכר? מאט הארווי היה גדול במשך שמונה אינינגים, בהם רשם תשעה סטרייקאאוטים. אולם בתחילת האינינג התשיעי הוא התעייף ולא הוחלף בזמן וקנזס סיטי ניצלה זאת. אריק הוסמר הכניס את לורנזו קיין עם דאבל ונכנס בעצמו, אחרי טעות בהגנת ניו יורק, שניסתה להשיג דאבל פליי ופספסה את הזריקה מהבסיס הראשון לבסיס הבית. 2:2 מדהים באינינג התשיעי.

המשחק הלך לאקסטרה אינינגים ושם, באינינג ה-12 קנזס סיטי שוב התעוררה וסגרה עניין. כריסטיאן קולון הכניס ריצה אחת, דאבל של אלסידיס אסקובר הכניס עוד אחת ולבסוף, לורנזו קיין ניקה את הבסיסים עם דאבל של שלוש ריצות. וייד דייויס נשלח לסגור עניין ועשה זאת בהצלחה והרויאלס אלופים. ברכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully