וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אנחנו נישאר ביחד, לא יעזור כלום. אנחנו נצא מזה"

1.11.2015 / 23:50

מאמן מכבי תל אביב התייחס לניצחון השני ברציפות של הצהובים, 73:81 על הפועל חולון: "ידענו לסגור המשחק בכמה מהלכים טובים. ניצחנו במגרש לא קל". חסין: "אני לוקח מהמשחק את הקאמבק שלנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) את הניצחון השני שלה ברציפות. הצהובים עשו את זה עם 73:81 בחוץ מול הפועל חולון במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. ארבעה ימים לפני משחק החוץ בבאמברג, נראה שהקבוצה של גיא גודס מתחילה להיכנס לקצב.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יכול לחייך. גודס חושב על תרגיל/ברני ארדוב

גיא גודס עצמו אמר בסיום: "אנחנו מקשה אחת. נכון שיש תקופות קשות, יוצאים דברים החוצה, אבל המטרה שלנו היא לנטרל את הרעשים. אנחנו נהיה ביחד, לא יעזור כלום. אנחנו נצא מזה. התחלנו לא טוב, זו לא פעם ראשונה שזה קורה לנו במחצית הראשונה. הרבע השלישי היה מצוין מבחינתנו, ברבע הרביעי היינו פחות טובים, אבל ידענו לסגור את המשחק בכמה מהלכים. אנחנו צריכים למצוא את האיזון בין הרכזים שלנו לדווין, בעונה שעברה היה לו קל יותר. ניצחנו במגרש לא קל".

מאמן הפועל חולון אלעד חסין אמר: "היו קרבות מתחת לסלים שלא שרקו המחצית הראשונה. היו כמה דברים מיותרים, אבל אני בטוח שגם השופטים יעשו הפקת לקחים. אני גאה בחבר'ה שלי כי נגד מכבי אפשר להתפרק. הבאנו את זה למשחק של שני פוזשנים וזה מראה על האופי של הקבוצה שלנו. עשינו כמה טעויות כמו עם לנדסברג, שנתן משחק נהדר. נתקדם משבוע לשבוע.

"אני לוקח מהמשחק הזה את האופי של השחקנים שגם בפיגור גדול לא נשברו. כמאמן הייתי רוצה לדעת בתחילת הערב אם השופטים נותנים לשחק או שמתכוונים לשרוק להרבה עבירות כי דברים שהם לא שרקו במחצית הראשונה, הם שרקו בשנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully