וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "שחקנים התאבדו, זה מסמל הכול". בלדוט: "אנחנו לא יציבים"

1.11.2015 / 21:31

שביעות רצון בבני יהודה לאחר עוד ניצחון, הפעם 1:2 על הפועל כפר סבא. המאמן: "במחצית זה היה נראה קטסטרופה". הקפטן: "למורי יש ערך מוסף". נעים: "מאוכזב, היינו צריכים להוציא לפחות נקודה"

one
שחקני בני יהודה חוגגים. יותם רונן
נמצאים בתקופה טובה. שחקני בני יהודה חוגגים/יותם רונן

למרות ששיחקה בעשרה שחקנים יותר ממחצית שלמה, בני יהודה הצליחה לצאת כשידה על העליונה מול הפועל כפר סבא, עליה גברה 1:2 בבלומפילד במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל. הזהובים פתחו חזק והוליכו 0:2 כבר בדקה ה-12, לאחר שערים של ג'וד נוורו ועצמי של אוהד כהן. הוגו לופס כבש בפנדל בדקה ה-36 וצימק את התוצאה, לאחר שדלה איינוגבה הורחק. למרות זאת, שרדו הזהובים ורשמו ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

"עד הדקה ה-35 היה לי כיף לעמוד בחוץ ולראות את הקבוצה שוטפת את המגרש", אמר יוסי אבוקסיס. "ג'וד נוורו שטף את המגרש. אבל כדורגל מתהפך בשנייה, איבדנו ריכוז, קיבלנו פנדל ואדום. אני באמת מסיר את הכובע בפני השחקנים. בחדר ההלבשה במחצית זה נראה קטסטרופה, היינו בעשרה שחקנים, זה נראה קשה. אמרתי להם שזה מבחן, ושיש שתי אפשרויות: או שנוותר ויהיה לנו תירוץ, או שנהיה גברים ונראה איך מתמודדים. השחקנים עמדו בזה בצורה פנטנסטית".

אבוקסיס הוסיף: "ראיתי בחור בן 35-36, אסי בלדוט (בן 34), אני לא זוכר אותו ככה רץ כשהיה צעיר, החזרה להגנה של פדרו. זה מסמל הכול, אנשים התאבדו. מגיע לנו ניצחון. עשינו שבע נקודות במחזורים האחרונים. המטרה שלנו להישאר בליגה, לא השתוללנו מדי כשעלינו. רוצים לחיות, לשרוד וליהנות מהכדורגל. עד האדום היה כדורגל נפלא, ראיתי הרבה מהלכים יפים. יש נקודות שהן יותר מסתם נקודות, בשבוע שעבר זה היה אופי מול עירוני קרית שמונה, השבוע זה המשיך. חיבקתי את איתמר ישראלי ואמרתי לו כל הכבוד, זה לא פשוט. כל ההגנה עזרה לו, עשה כמו שצריך".

אסי בלדוט הוסיף: "התחלנו את המשחק באמת טוב, הבקענו שני שערים, היינו דומיננטים, הורחק לנו דלה והם הבקיעו, היה קשה, צריך לתת את הלב והנשמה ולהיות מוכנים, דיברנו על זה במחצית. כולם נותנים הכול, מי שנותן הכול מגיע לו. יש לנו סגל צעיר, כמה מבוגרים. אנחנו לא יציבים, אבל ככל שיחלפו המשחקים, נתגבש, נעמוד יותר טוב, נראה קבוצה יציבה. מגיע לאיתמר כל הכבוד, נכנס במקום דלה ועשה עבודה מצוינת, שיחק כאילו הוא כמה שנים בליגת העל. לא צריך להרחיב על היכולות של מורי, הוא דומיננטי, יש לו ערך מוסף לקבוצה".

מאמן הפועל כפר סבא פליקס נעים. יותם רונן
מאוכזב. פליקס נעים/יותם רונן

פליקס נעים אמר מנגד: "אני מאוכזב מאוד, לפי מהלך המשחק היינו צריכים להוציא לפחות נקודה, אחד מהימים, כשלא הולך אז לא הולך. היו כמה טעויות, הגענו למצבים שצריך לעשות גול, בני יהודה ממצב וחצי הבקיעו שני שערים. יזמנו יזמנו, לא יצרנו מספיק מצבים טובים, הם הסתגרו. אין לי בעיה עם זה. כל משחק בשבילנו זה מלחמה, אם זו מלחמה אז זו מלחמה. יכולת כזו תספיק אם נשחק ככה כל השנה. הליגה הזאת צפופה ונקודות פה לא היו באמת גורמות לי להילחם על מקום באירופה. אנחנו עוד נאבד נקודות וצריך להבין שגם במשחקים כאלה לפעמים לא יורדים כמנצחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully