וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בעירוני קרית שמונה: "קשה לנו לייצר מצבים, אנחנו בבעיה"

1.11.2015 / 9:04

ה-0:0 מול הפועל עכו הציף בעיה קשה בקריה: "אנחנו מתמקדים בהתקפות מעבר, יהיה לנו קשה בצורה הזו". שרצקי ינסה להנחית חלוץ בינואר: הירש או זר על הרדאר. פרננדס ייעדר כשבועיים

בווידאו: ה-0:0 בין ק"ש לעכו

בעירוני קרית שמונה יצאו בעיקר מודאגים מה-0:0 אתמול (שבת) מול הפועל עכו. בקבוצה מודעים לעובדה שלאורך כל העונה יש קושי בייצור מצבים מול קבוצות שמגיעות לצופף וזאת בניגוד לעונה שעברה, אז רועי קהת, רוג'רס קולה ואחרים הצליחו בהברקות אישיות לפרוץ מערכים צפופים.

"כל פעם שקבוצה תבוא לצופף נגדנו אנחנו בבעיה" אמר שחקן בקבוצה, "קשה לנו לייצר מצבים בניגוד לעונות הקודמות ואנחנו בעיקר מתמקדים על התקפות מעבר וחילוצי כדור. יהיה לנו קשה בצורה הזו".

לקרית שמונה יש נצחון בית אחד בלבד העונה, דבר שנוגד את העונות האחרונות, אז האצטדיון בקרית שמונה היה מבצר שקשה היה להוציא בו נקודות.

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ילך על חלוץ/ברני ארדוב

בקבוצה מאוכזבים גם מכל הנוגע לחלק ההתקפי, כאשר בינואר יהיה ניסיון ולהתחזק בחלוץ, כשהשם של שחר הירש הוא המוביל מבחינתו של הבעלים איזי שרצקי. עם זאת, גם אופציה של חלוץ זר נמצאת על הפרק כשבמקרה כזה, הוגו אזווצ'קו צפוי להיות מושאל לקבוצה אחרת, ככל הניראה בליגה הלאומית.

בלי קשר לאכזבה מהתוצאה מול עכו, בקבוצה שיבחו את חן דילמוני ששיחק למרות כאבים עזים והשלים תשעים דקות. מי שלא שיחק הוא קאסיו פרננדס, שסובל מקרע קטן בשריר. הבלם הברזילאי צפוי להיעדר בין שבוע לשבועיים נוספים ולא צפוי לשחק במשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully