וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אורי ששון סיים את דרכו באבו דאבי בשמינית הגמר

1.11.2015 / 9:06

סגן אלוף אירופה הטיל באיפון תוך 14 שניות את המקסיקני חוסה צ'ואבס, אבל נכנע למדליסט הארד מאליפות העולם בעונשים. בעקבות אירועי אבו דאבי: שרת הספורט תקיים כינוס חירום עם ראשי האיגודים

אורי ששון ג'ודוקא ישראלי. GettyImages
היום שלו הסתיים די מהר. ששון/GettyImages

14 שניות בלבד - זה מה שלקח לסגן אלוף אירופה, אורי ששון, כדי להעפיל לסיבוב השני בתחרות הגרנד סלאם באבו דאבי. אלא שיומו של ששון הסתיים בסיבוב השני, לאכזבתו הרבה. ששון קיווה להביא מדליה שלישית לישראל אחרי הזכיות של ירדן ג'רבי ושגיא מוקי במדליות הארד, אבל לצערו הרב זה לא קרה בתחרות במשקל של מעל 100 ק"ג..

מפגשו של ששון מול חוסה צ'ואבס המקסיקני היה קצר ביותר ונמשך 14 שניות בלבד שבסיומן הוא הטיל את המקסיקני באיפון בדרכו אל הסיבוב השני. בשלב הבא המתין לששון יאקיב האמו, מדליסט הארד מאליפות העולם. השניים ספגו כל אחד עונש, אבל בהמשך הקרב ששון נענש בפעם השנייה, ומאחר ובקרב לא הושג ניקוד, הענישה השנייה של ששון עלתה לו גם בהפסד וסיום דרכו כבר בשמינית הגמר.

בתוך כך, הסערה סביב אי הופעתה של המשלחת הישראלית עם סממנים מזהים כאשר הוחלט כי הג'ודוקא ישתתפו תחת זיהוי איגוד הג'ודו העולמי (IJF), ולא תחת דגל ישראל (ISR), החליטה שרת התרבות והספורט, מירי רגב, לקיים כינוס חירום עם ראשי האיגודים בנושא משלחות ישראל לתחרויות בעולם. כזכור, רגב אמרה אתמול: "החרם על ישראל בספורט ובתרבות מרתיח ומקומם ובכוונתי להילחם בו. נבחרת ישראל, ככל הנבחרות בעולם, זכאית לייצג את ישראל עם הדגל וההמנון הלאומי בכל תחרות ובכל יבשת. לא אעבור על זה לסדר היום. עם שובה של נבחרת הג'ודו, נברר את מה שהיה שם. יחד עם זאת, חשוב לי לומר לספורטאים שלנו שנאלצים להתמודד עם דילמות קשות מאוד - אני עומדת מאחורי כל אחת ואחד מכם, אנחנו אוהבים אתכם וגאים בכם".

  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully