וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פתח תקוה מגיבים לדברי לוזון. גורם: "רן נפגע ממנו"

1.11.2015 / 8:40

שחקני מכבי פתח תקוה צידדו ביו"ר ההתאחדות לשעבר על הביקורת: "את מכבי לא ניצחנו בלי שוער, איך נבוא אליו בטענות?", אבל במועדון טוענים כי לוזון יכול היה לוותר על הביקורת מהיציע

one

"אבי לוזון צדק כשתקף אותנו. אנחנו נראים רע מאוד כבר תקופה ארוכה. הוא אמר לנו 'אני נורא מאוכזב שלא תקפתם, שלא הייתם תכל'ס. אבל איך אפשר לבוא בטענות אליו כשהקבוצה לא מנצחת את מכבי בלי שוער וגם היום?". כך אמרו שחקני מכבי פתח תקוה אמש (שבת) בעקבות ההשתלחות של יו"ר ההתאחדות לשעבר אבי לוזון לאחר ה-1:1 מול מכבי חיפה.

לוזון צעק על השחקנים והקולות נשמעו עד לקצה המסדרון. בין היתר אמר להם: "אני מתבייש בכם, כשהפסדתי ארבעה משחקים רצוף לא התביישתי ככה בקבוצה. נגד תשעה שחקנים, גם בלי מאמן צריך לנצח", כשבמועדון ציינו כי לא התכוון לפגוע ברן בן שמעון. "נכון שראו אותו בטלוויזיה, אבל זה אבי. צריך לחכות שתי דקות, לתת לו 'לירות' ואז להירגע. שום דבר לא ישנה אותו, כבר שנים אותו סיפור", אמרו במועדון. בן שמעון, כך לטענת גורמים במועדון, נפגע מעט מהעניין. אחד השחקנים אמר: "הוא הגיע לכאן באמצע ימי האבל, זה בטח לא מה שהוא רוצה לשמוע".

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לשעבר. מגד גוזני
"הוא צדק". לוזון/מגד גוזני

הביקורת העיקרית על השחקנים ועל ניהול המשחק הייתה כמובן חוסר היכולת להתמודד מול קבוצה מתגוננת. "במקום לשחק חכם, להניע כדור ולגרום לחיפה לאבד את הסבלנות, הלכנו קדימה כי היינו בטוחים שנבקיע. שילמנו מחיר כבד היום", אמרו השחקנים בסיום. "אנחנו עצובים כי הפסדנו היום שתי נקודות חשובות", אמר החלוץ עוז פרץ. "אבל אם נסתכל על התמונה הגדולה, עצרנו רצף של ארבעה הפסדים. אבי לוזון? אבי מבואס מהתיקו, הוא ציפה לנצח כי הנקודות היו בידיים. לא יעזור אם נתעצבן. המשחק הזה עבר".

פרץ הוסיף: "אחרי ההפסדים הבנו מה הטעויות, אבל היום סיימנו בתיקו. שום דבר לא הוריד לנו את הביטחון, אנחנו קבוצה טובה. הגיע לנו לנצח. נגיע למשחק בעכו ונקווה לנצח גם שם. לא הרגשנו בושה, רצינו להבקיע עוד שער, לא הגענו למצבים. היינו צריכים לדעת איך לשחק נגד תשעה, להניע כדור בחכמה". על הדקות שהוא מקבל אמר: "המאבק גדול, אני מאמין שאקבל עוד דקות". רן בן שמעון צפוי לחזור לאימונים עד יום שלישי.

עוד באותו נושא

אבי לוזון השתלח בשחקנים: "מתבייש, נגד 9 שחקנים גם בלי מאמן צריך לנצח"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully