וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבירי ייפגש עם גוטמן, ביקורת בהפועל: "אין דרך, אין שיטת משחק"

אחרי ההפסד בדרבי, בעלי הפועל תל אביב ילחץ על המאמן להצטרף מיידית. השחקנים ביקרו את באדיר: "איך אפשר לנצח כשמשחקים על 0:0". גורמים: "ניר אפרתי קובע את הסגל". ביטון ולינגאנה זעמו על כך שלא היו בסגל

one

בווידאו: הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב בדרבי

אם ההפסד המאכזב אמש (שבת) בדרבי לא הספיק, הפועל תל אביב ירדה אל מתחת הקו האדום ומפלס הלחץ במועדון האדום עלה לשמיים. בעקבות ההפסד, הבעלים אמיר כבירי אמור להתעקש מול אלי גוטמן על תחילת עבודה כבר השבוע. גוטמן וכבירי צפויים להיפגש בהמשך השבוע ולהתחיל את המשא ומתן ביניהם בצורה רשמית. האדומים מעוניינים להחתים את גוטמן לחמש שנים כמנג'ר והסמכות המקצועית העליונה במועדון, אך במועדון מבינים כי הקבוצה לא תוכל להמשיך זמן נוסף ללא דמות מקצועית בכירה. בשל כך, לא יאפשרו בהפועל לגוטמן לבחון הצעות מאירופה עד סוף החודש ויתעקשו על תחילת עבודה מיידית. אם המאמן הלאומי יתעקש מצידו על כך, בהפועל יחפשו מועמד אחר לתפקיד המנג'ר או לתפקיד המאמן, כששני השמות המובילים הם דרור קשטן וחיים סילבס.

למרות ההצהרות על כך שזו קבוצה חדשה ויגיעו עוד ימים טובים, מתחת לפני השטח הלך הרוח סוער מאוד ואחרי הדרבי, שחקנים ביקרו באופן ישיר את המאמן ה"זמני" וואליד באדיר: "איך אפשר לנצח אם אנחנו באים מראש לשחק על 0:0?", תהה אחד השחקנים. "אנחנו כבר שני משחקים בקושי מגיעים לשער וברגע שאתה לא מעז אתה מפסיד. מכבי אפילו לא האמינו שהם ינצחו את הדרבי הזה. לא נתפוס אותם שוב כל כך חלשים וחסרי ביטחון בתקופה הקרובה ואם את זה לא הצלחנו לנצל, אז מתי כן נצליח?".

"אנחנו פשוט קבוצה לא מאומנת", טען שחקן נוסף. "אין שיטת משחק, אין דרך, כל שבוע הרכבים אחרים, מישהו בהנהלה חייב להתעורר ולמנות מאמן עם ניסיון, כי אם לא, עוד נמצא את עצמנו נאבקים בתחתית עד סוף העונה. כולם פה כמעט אוהבים את באדיר, אבל משפטי מוטיבציה יכולים לעזור בהתחלה - זה לא עובד לאורך זמן. צריך מישהו שיעשה סדר על המגרש. מבחינת סגל שחקנים אנחנו שווים פלייאוף עליון, אבל זה רחוק מלהתחבר".

"קורה שמפסידים וזה כואב בטח בדקה כזו, אבל אנחנו עוד נדבר חזק בליגה", אמר עופר ורטה בסיום המשחק. "אנחנו עדיין צריכים להתחבר כי בנו הכל מחדש. אנחנו לא מתעסקים בשאלת המאמן, אלה דברים שהנהלה צריכה לעשות. טוב לנו עם וואליד, הוא מקצוען. היכולת שלנו לא מדאיגה ואף אחד לא משתגע כי זו קבוצה חדשה. כואב לנו הלב על הפסד, חדר ההלבשה היה עצוב בסוף המשחק, אבל אסור להתבכיין ולקוות שאת המשחק הבא ננצח".

מיחאי פינטילי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ביקורת קשה. פינטילי מאוכזב/ברני ארדוב

"ההרגשה לא נעימה", הודה צליל חתוכה לאחר המשחק. "עלינו למגרש ועשינו הכל בשביל האוהדים לנצח וחבל שספגנו ככה. לא דיברנו על מטרות מתחילת העונה ועשינו כבר סדרה של משחקים טובים ועכשיו זו תקופה פחות טובה. נחזור למסלול כבר בשבוע הבא. ראיתם שהפועל תל אביב שיחקה ונלחמה ויש לנו מה לתת, חשוב לזכור שרק התחלנו את הליגה. אנחנו עדיין במחזורים הראשונים ואנחנו נתאושש. נפיק לקחים מהמחזורים האחרונים ואנחנו נמשיך להשתפר, ניראה יותר טוב ונחזיר לעצמנו את הכבוד ואת הנקודות".

נדמה שעוד דברים קורים בקבוצה האדומה שלא ממש ברורים לאף אחד. חלק מהשחקנים ואף גורמים נוספים טענו כי ההנהלה מתערבת לבאדיר בשיקולים מקצועיים כשגם המנהל הטכני, ניר אפרתי, מעורב בבחירת סגל המשחקים והרכב הקבוצה: "ההחלטות של באדיר לא ברורות בכלל", טען אחד השחקנים. "הייתה תקופה שכבר ההרכב התגבש ועכשיו זה נראה כאילו הוא מריץ שחקנים בשביל המועדון".

בהפועל גם סיפרו אתמול כי דודו ביטון ואיסומעילה לינגאנה היו עצבניים מאוד על כך שלא נכללו בסגל למשחק. יתרה מכך, גורמים בקבוצה העידו כי באדיר מחק לגמרי את החלוץ וכי מעמדו בקבוצה רחוק ממה שהובטח לו בקיץ שחתם: "הביאו את ביטון להיות חלוץ מוביל, אבל דווקא מאז שהוא כבש באדיר מתעלם ממנו ולאף אחד לא ברור למה", אמרו בקבוצה.

בהפועל גם סיפרו אתמול כי דודו ביטון ואיסומעילה לינגאנה היו עצבניים מאוד על כך שלא נכללו בסגל למשחק. יתרה מכך, גורמים בקבוצה העידו כי באדיר מחק לגמרי את החלוץ וכי מעמדו בקבוצה רחוק ממה שהובטח לו בקיץ שחתם: "הביאו את ביטון להיות חלוץ מוביל, אבל דווקא מאז שהוא כבש באדיר מתעלם ממנו ולאף אחד לא ברור למה", אמרו בקבוצה.

זיו אדלר שופט כדורגל עם בן רייכרט שחקן הפועל תל אביב, ליביו אנטל. ברני ארדוב
מתחת לקו האדום. רייכרט ואנטל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully