וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "יואב כץ ואני במו"מ לגבי צירופי להפועל חיפה כמנהל מקצועי"

31.10.2015 / 21:04

המאמן, שעבד אצל האדומים מהכרמל בעונת 2012/13, הודה ב"שבת ביציע" כי הוא מנהל מגעים עם בעלי המועדון זה חודש לצורך צירופו כמנהל מקצועי. טל בנין אחרי ה-0:2 על סכנין: "שהחיינו וקיימנו"

one

הפועל חיפה רשמה הערב (שבת) את הניצחון הראשון שלה העונה באצטדיון העירוני בחיפה. האדומים ניצחו 0:2 את בני סכנין, במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל. תומר סוויסה כבש את הראשון (21) וטאדאס קיאנסקאס השלים (54) את השערים של המארחת. ויאם עמאשה החמיץ פנדל בדקה ה-51.

שוער הפועל חיפה, פז'מיסל קובארז', עם תומר סוויסה. אדריאן הרבשטיין
חזרו לנצח בבית/אדריאן הרבשטיין

טל בנין אמר לאחר המשחק: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. השגנו נקודות בחוץ והיו חסרות לנו נקודות בבית. שיחקנו עם שלושה בלמים במגמה התקפית, תקפנו את הבלמים והאגפים שלהם". לגבי עתידו במועדון אמר בנין: "בתקופות כאלה יש הרבה מאוד שמועות שהופכות להיות ידיעות. אין לי משהו אחר להגיד. ההתאגדות של השחקנים סביבי עשתה טוב, החיבור עם הקהל חשוב לנו ואנחנו צריכים תמיכה מהם. אנחנו צריכים את הביטחון, נפלנו במקומות מסויימים ברמה של ריכוז אבל אנחנו לא יכולים לבוא בטענות לשחקנים על מחויבות. אני לא מזלזל בשום משחק בליגה. ראינו העונה בליגה שיש הפתעות. אני מתרכז במה שאני צריך לעשות ולא במאמנים אחרים".

מאמן בני סכנין אלי כהן הוסיף: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. היו לנו הרבה הזדמנויות לשנות את התוצאה. שתי החמצות גדולות של ז'אורז'יניו והחמצת פנדל, אבל הגענו למצבים. יש לנו חלק קדמי מהטובים בליגה, אבל לפעמים יש משחקים כאלה. החיסורים של השחקנים לא היו הבעיה שלנו. פיראס חזר להתאמן השבוע אחרי שבוע שלא התאמן והילאל מוסא היה טוב ובגלל זה הוא פתח".

ניר קלינגר דיבר הערב בתכנית "שבת ביציע" והתייחס לפגישה שהייתה לו עם בעלי הפועל חיפה יואב כץ. קלינגר, שאימן את הפועל חיפה בעונת 2012/13, הודה כי הוא וכץ דנים במשך חודש על מינויו של קלינגר לתפקיד המנהל המקצועי של האדומים. קלינגר טען שמאמן הפועל חיפה טל בנין יודע מהסיפור ושמע עליו מכץ ואמר שהרעיון הוא לבנות מודל בו הוא יתפקד בתפקיד כמו ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
חוזר להפועל חיפה? קלינגר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully