וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: יואב כהן וקטי ספיצ'קוב הוכתרו לאלופי העולם לנוער

31.10.2015 / 20:08

שני הגולשים הצעירים זכו בתחרות החשובה בסרדיניה והוכתרו לאלופים בגלני ביק 7.8. כהן: "זה חלום שהתגשם". ספיצ'קוב: "גאה לנצח בזכות ההכנה המצוינת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג נהדר. ספיצ'קוב ודגל ישראל עליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת השייט של ישראל בהדרכת המאמן שחף אמיר השיגה שתי מדליות זהב באליפות העולם עד גיל 17. כארבעה חודשים לאחר הזכייה של הגולשים נוי דריהן ויואב עומר באליפות העולם בגלשני ניל פרייד עד גיל 19 בפולין, גם בדגם הגלשנים ביק נרשם הישג מצוין. היום באליפות העולם בסרדיניה הוכתרו יואב כהן וקטי ספיצ'קוב לאלופי עולם לנוער עד גיל 17.

יואב כהן (16) משדות ים הוכתר לאלוף לאחר שניצח בתום 12 שיוטים. בסיום השיוט האחרון שנערך היום (שבת) תלה כהן את דגל ישראל בראש התורן וגלש עם הדגל עד לחוף, כשהוא חוגג את הזכייה לעיני כל כאלוף אמיתי. כהן סיים את האליפות עם 27 נקודות שליליות והקדים בפער גדול גולש ספרדי שסיים שני עם 48 נקודות שליליות.

קטי ספיצ'קוב, מדליסטית הארד מאליפות אירופה בדגם הניל פרייד, הוכתרה לאלופת העולם בגלשני ביק 7.8, לאחר שכבר אתמול הבטיחה את זכייתה. את שני השיוטים האחרונים שנערכו היום סיימה ספיצ'קוב במקומות 9 ו-1 ובסך הכול רשמה עליונות על פני כל שאר הגולשות. ספיצ'קוב ניצחה תשעה שיוטים מתוך 12 וצברה 25 נקודות שליליות. את המקום השני תפסה גולשת מאיטליה עם 50 נקודות שליליות.

יואב כהן אמר בסיום: "זה חלום שהתגשם, הייתה תחרות מדהימה. אני נרגש מאוד וגאה לייצג את ישראל". ספיצ'קוב ציינה: "אני שמחה ועייפה, כואב לי הגב. אני גאה לנצח בזכות האימונים וההכנה המצוינת שעשיתי ובזכות צוות האימון שעומד מאחורי, דוחף אותי ומלווה אותי כל הזמן ותודה למועדון המדהים שלי באילת".

שחף אמיר, מאמן נבחרת ישראל, הוסיף: "מדובר בהישג פנטסטי ובלתי רגיל. כל הכבוד ליואב, לקטי ולכל הנבחרת הישראלית". אלופי העולם מתוכננים לנחות מחר בערב (יום ראשון, 19:05) בנתב"ג. את פניהם יקבלו נציגי איגוד השייט, בני המשפחה, חברים ונציגי המועדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully