וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה עוד רחוק מלהיות גמור: המטס ניצחו וצימקו את הוורלד סירייס

31.10.2015 / 8:00

ניו יורק נקלעה פעמיים לפיגור בפתיחת המשחק הביתי הראשון שלה בסדרת הגמר מול קנזס סיטי, אך שני הומראנים חילצו אותה מצרות ועם 3:9 היא הורידה את הפיגור בסדרה ל-2:1

קרטיס גרנדרסון ניו יורק מטס. AP
גרנדרסון סיפק הומראן מפתח/AP

ניו יורק מטס - קנזס סיטי 3:9 (1:2 לרויאלס בסדרה)

אחרי שני ניצחונות ביתיים, קנזס סיטי הגיעה לניו יורק בידיעה שאם תנצח גם את משחק 3 בוורלד סירייס, האליפות תהיה כמעט בוודאות שלה. הרויאלס פתחו את המשחק לא רע והיו פעמיים ביתרון באינינגים הראשונים, אבל נואה סינדרגארד ובעיקר, ההתקפה של המטס שסופסוף הגיעה לסדרה, התאוששו והמארחת צימקה את הפיגור שלה בחצי ותנסה להשוות את הסדרה במשחק הרביעי, שייערך הלילה.

באינינג הראשון, סינגל של אריק הוסמר קבע 0:1 מהיר לאורחים, אך בתחתית האינינג דייויד רייט, שהתעורר בשעה טובה, חבט להומראן בן שתי ריצות. הרויאלס לא נבהלו ועם סינגל של אלכס ריוס וטעות בזריקה של סינדרגארד שהכניסה את ריוס בהמשך, הם עלו ל-2:3 באינינג הבא. ניו יורק שוב הגיבה בסטייל, הפעם עם הומראן בן שתי ריצות של קרטיס גרנדרסון באינינג השלישי.

באינינג הבא, מייקל קונפורטו הגדיל את היתרון של המטס ל-3:5 ובאינינג השישי, אחרי שפרנקלין מוראלס עלה להגיש, המטס הוסיפו עוד ארבע ריצות. שישה ושישה לסינדרגארד והופעה טובה של הבולפן בניו יורק, בעוד יורדאנו ונטורה שרד רק שלושה ושליש. דייויד רייט כיכב עם ארבעה RBI.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully