וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא מסתכלים על הטבלה. לפני שלושה שבועות הכל נראה שחור"

30.10.2015 / 12:00

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המשחק מול מכבי נתניה וגם על היריבה: "מכבי תל אביב? לא מעניין אותי באיזה מצב היא, אם נעשה את הדברים כמו שצריך, דברים יהיו תלויים בנו"

one

בווידאו: תקציר ה-1:3 של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב

אחרי שהעפילו למקום הראשון בטבלה, בהפועל באר שבע רוצים להמשיך במומנטום החיובי מהשבועות האחרונים. הקבוצה ערכה הבוקר את מסיבת העיתונאים המסותית שלה לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון, כשהמאמן ברק בכר התייחס למפגש מול נתניה ולכושר בו נמצאת הקבוצה.

"אנחנו לא מסתכלים על הטבלה", הדגיש בכר בתחילת דבריו. "נחמד להיות במקום הראשון אבל אנחנו רק במחזור השמיני. המיקום של נתניה לא משקף. אני מכין את השחקנים בצורה הכי טובה מבחינה מקצועית ומנטלית. היו לנו משחקים טובים גם לפני החודש האחרון, אני מרגיש טוב בקבוצה והתקופה האחרונה מעודדת מאוד. לפני שלושה משחקים הפסדנו בעכו, הכול נראה שחור. עכשיו זה ורוד, התקופה האחרונה נותנת ביטחון לכולנו".

"הקהל מעל הליגה, אני שואב הרבה דברים ממנו והרבה חומרים כדי להחדיר את זה לשחקנים", סיכם בכר. "מתחילת העונה קבוצות באות להסתגר מולנו ואנחנו צריכים להיות מוכנים. כל משחק הוא אתגר, קבוצות באות מולנו עם מוטיבציה וסוגרות". על הכושר שבו נמצאת מכבי תל אביב: "לא מעניין אותי באיזה מצב היא נמצאת, אם נעשה את הדברים כמו שצריך אז דברים יהיו תלויים בנו".

במועדון מרוצים מאוד מהכושר שבו נמצאים מספר שחקנים, בניהם אנתוני וואקמה, אליניב ברדה, מאור מליקסון ומהראן ראדי. "כשהכל הולך כולם מרשימים והכל בסדר. צריך להתעלות גם ברגעים פחות טובים, וברור שעוד יהיו כאלה", אמרו בקבוצה. בכר, כמובן, צפוי להמשיך עם אותו הרכב. מאור בוזגלו ובן שהר ימשיכו להיעדר בגלל פציעות.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"מתחילת העונה קבוצות באות להסתגר מולנו ואנחנו צריכים להיות מוכנים". בכר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully