וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו דאבי: האלג'יראית התייצבה לקרב מול גילי כהן, והפסידה

30.10.2015 / 11:09

הדאד האלג'יראית ניצלה את העובדה שכהן התייצבה לקרב באבו דאבי ללא סממנים ישראלים ואת ה-ISR החליף IJF , ובין השתיים אף נרשמה לחיצת יד מפתיעה. כהן סיימה את התחרות שביעית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחיצת יד מפתיעה. גילי כהן והאלג'יראית/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרנד סלאם אבו דאבי בג'ודו יצא הבוקר (שישי) לדרך עם הפתעה מעניינת כאשר ג'ודוקא אלג'יראית, דז'ז'יה הדאד, התייצבה לקרב שלה מול גילי כהן (52 ק"ג) והפסידה לה. כזכור, המשלחת הישראלית קיבלה אפשרות להתחרות באבו דאבי ללא סממנים ישראלים ונראה כי ההחלטה הזו היא שמנעה מהאלג'יראית לפרוש, כפי שקורה בלא מעט קרבות כאלה.

ואכן כהן ויתר חבריה לנבחרת שהשתתפו ביום הקרבות הראשון התייצבו ללא ה-isr המסורתי כשאת האותיות הללו החליפו האותיות ijf המסמלות את איגוד הג'ודו הבינלאומי. בקרב עצמו הדאד פתחה עם יוקו, אבל כהן הגיבה בהמשך בריתוק וניצחה בדרך לשלב הבא. בין השתיים אף נרשמה לחיצת יד שבוודאי לא מוכרת במחוזותינו בקרבות מהסוג הזה.

אלא שכאן למעשה הסתיימו הניצחונות של כהן בתחרות, והיא סיימה שביעית. הישראלית הפסידה לאריקה מירנדה הברזילאית ברבע הגמר באיפון ולאחר מכן בבית הניחומים היא הפסידה לפולניה קרולינה פיינקובסקה שהשיגה ווזארי.

מוקדם יותר, טומי ארשנסקי (60 ק"ג) סיים את דרכו בסיבוב השני שאליו הוא העפיל אוטומטית. ארשנסקי פגש את הגאורגי לוהומי צ'חבימיאני והפסיד לו בווזארי. גם שירה ראשוני (48 ק"ג) נעצרה בסיבוב השני. היא החלה את דרכה מול האזרית ליילה אלייבה וניצחה באיפון, אבל במפגש שלה מול הטורקיה דילארה לוקמנקים, שסיימה עם מדליית ארד במאסטרס, היא הפסידה בווזארי והודחה.

ביום שבת ייכנסו לפעילות ב-63 ק"ג ירדן ג'רבי ואליס שלזינגר (תחת דגל בריטניה), לינדה בולדר וליאור וילדיקן ב-70 ק"ג ושגיא מוקי ב-73 ק"ג.

  • עוד באותו נושא:
  • גילי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully