וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל תחת שליטה: הפטריוטס הביסו 7:36 את מיאמי

30.10.2015 / 5:29

האלופה הפכה לקבוצה הראשונה בליגה שעולה למאזן 0:7 בזכות ניצחון קליל על היריבה לבית. טום בריידי כיכב עם 356 יארד וארבעה טאצ'דאונים, 113 באוויר לגרונק

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
בריידי ואדלמן עשו חיים/AP

ניו אינגלנד (0:7) - מיאמי (4:3) 7:36

הדולפינס הגיעו לפוקסבורו במומנטום טוב ועם שני ניצחונות מוחצים מאז חילופי המאמנים, אבל מול הקבוצה הטובה ביותר ב-AFC מזרח וכנראה גם בחטיבה כולה ואולי אף בליגה, הם גילו שיש להם עוד המון עבודה. ניו אינגלנד מצדה, המשיכה להמטיר נקודות, כאשר גם ההגנה נראתה מצוין והמארחים השיגו ניצחון שני תוך ארבעה ימים על יריבה מהבית שלהם ויזכו כעת למנוחה של עשרה ימים עד שוושינגטון תגיע לעיר. הם כמובן הקבוצה הראשונה העונה שעולה ל-0:7.

כבר מהדרייב הראשון הפטריוטס השתלטו על העסק, כאשר טום בריידי מוצא את רוב גרונקובסקי לטאצ'דאון של 47 יארד. לאחר מכן, ריאן טניהיל והסנטר שלו התבלבלו וניו אינגלנד פתחה את הרבע השני עם סייפטי. 24 שניות לתום המחצית הראשונה, דיון לואיס הנהדר רשם טאצ'דאון של 16 יארד ובסך הכול, 0:19 מבטיח בהפסקה.

המחצית השנייה דווקא נפתחה טוב עבור האורחים, עם טאצ'דאון של למאר מילר כבר בדרייב הראשון, אחרי שלוש וחצי דקות. הדולפינס צימקו למינוס 12 ועצרו את ניו אינגלנד על שער שדה בלבד (סטיבן גוסטקובסקי שבר את שיא המועדון שהיה שייך לאדם וינטיירי עם 26 בעיטות שדה מוצלחות ברציפות), אבל אז דרון הרמון רשם חטיפה נהדרת ממסירה של ריאן טניהיל, הפאטס הפכו זאת במהרה לטאצ'דאון של ג'וליאן אדלמן ובדרייב הבא, אדלמן, במהלך די דומה, שוב מצא את הדרך לאנדזון והמשחק נגמר.

טום בריידי היה פנטסטי פעם נוספת, עם 356 יארד וארבעה טאצ'דאונים. גרונק כיכב עם 113 יארד, לואיס הוסיף 93 באוויר ולאדלמן היו 81. על הקרקע, לגארט בלאנט רשם 72 יארד. במיאמי, 300 ושני איבודים לטניהיל. רק 15 יארד על הקרקע למילר, שבשבוע שעבר התעלל ביוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully