וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון יאמן את מכבי פתח תקוה מול מכבי חיפה

29.10.2015 / 16:48

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, מאמן מכבי פתח תקוה לא נכח באימונים השבוע, אך החליט להגיע למשחק החשוב במוצאי השבת: "חיפה במצב לא פשוט, אבל למי יש זמן להתחשב ביריבה?"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי פתח תקוה 2:0 להפועל רעננה

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון, ממשיך להיעדר מאימוני הקבוצה בעקבות ימי האבל על אביו, יהודה ז"ל. למרות המצב הלא פשוט, וימי השבעה שיסתיימו בתחילת השבוע, בן שמעון מתכוון להגיע ישירות למשחק הקבוצה שייערך במוצאי שבת (19:15) מול מכבי חיפה וידריך את הקבוצה יחד עם ייטב לוזון. אחרי ארבעה הפסדים רצופים, במועדון השאירו, כמובן, את ההחלטה בידיו של בן שמעון. אם המאמן יחליט לא להגיע ברגע האחרון, לוזון הוא זה שידריך את הקבוצה כשעומר גולן יסייע לו.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
יתייצב על הקווים למרות האבל. רן בן שמעון/מגד גוזני

במועדון מייחסים חשיבות רבה לקראת המשחק הקרוב. "מכבי חיפה נמצאת במצב לא פשוט, זה נכון, אבל אנחנו אחרי ארבעה הפסדים רצופים. אז למי יש זמן להתחשב ביריבה?", אמר אחד השחקנים הבוקר. נאור פסר צפוי להיעדר שוב מסגל הקבוצה. למרות ההפסדים האחרונים, בן שמעון ולוזון לא מתכוונים לערוך מהפכה בהרכב.

במועדון עוקבים מקרוב אחר היכולת של הבלמים, קסאבייה תומא ואליסון דוס סנטוס, שנמצאים בירידה מסוימת במחזורים האחרונים. בן שמעון אף העביר ביקורת על הבלם הברזילאי לאחר המשחק האחרון ולא מן הנמנע כי יתבצעו שינויים בחודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully