וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: גורמים בעכו טוענים שקאלרו לא יוכל להצטרף

29.10.2015 / 13:29

גורמים בהפועל עכו, שבחנו את צירופו של החלוץ הארגנטינאי לפני שנבחן במדי ק"ש בהפסד למכבי חיפה, טוענים כי הוא שייך לקבוצה בליגה נמוכה בארגנטינה. שרצקי מתכנן ניסיון נוסף לצרף את שחר הירש

one

בווידאו: עירוני קרית שמונה מפסידה למכבי חיפה

החלוץ הארגנטינאי פרנקו קאלרו, שנבחן החל מאתמול (שלישי) בעירוני קרית שמונה, לא יוכל לשחק בשורותיה עד חודש ינואר, גם אם ירשים ויוחלט בקבוצה להחתימו, זאת לפי טענת גורמים בכירים בהפועל עכו, שבחנו את החלוץ גם הם בשבועות האחרונים.

החלוץ כבר סיכם את תנאיו בעכו, אבל גורמים בקבוצה טוענים שגילו שקלארו אינו שחקן חופשי כפי שחשבו והוא שייך לקבוצה באחת מליגות המשנה בארגנטינה, מה שמונע את שיתופו עד תחילת חלון ההעברות בחודש ינואר.

קאלרו לא הרשים במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה אמש, אך צפוי להמשיך ולהיבחן בקריה. בכל מקרה, ההערכה בקרית שמונה שהחלוץ לא יוחתם ואם אכן יוחלט לבצע שינויים, שחקנים יגיעו לקבוצה רק בחלון ההעברות. אם יוחלט להחתים את קלארו או כל זר אחר, מי שישוחרר ויושאל לקבוצה אחרת הוא ככל הנראה הוגו אזווצ'קו.

שחקן אחד שבמועדון רוצים לראות הוא שחר הירש, שכבש במפגש מול הירוקים. הבעלים איזי שרצקי מעריך מאוד את הירש ורצה אותו עוד בקיץ, אך בחיפה לא היו מוכנים לשחררו וכעת, לאור הסטטוס של הירש בחיפה, צפויים בקריה לפנות שוב ליעקב שחר בחלון ההעברות במטרה להעבירו צפונה.

שחר הירש מכבי חיפה. קובי אליהו
יגיע לקריה? שחר הירש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully