וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בתחרות באבו דאבי: נבחרות הג'ודו יתחרו ללא ייצוג ישראל

29.10.2015 / 13:09

נבחרות ישראל יתייצבו לתחרות הגרנד סלאם היוקרתית תחת הכיתוב IJF, איגוד הג'ודו העולמי, ושם המדינה הוסר מאתר התחרות. פונטי: "אמשיך לעשות מאמצים כדי שנתחרה בכל העולם"

ירדן ג'רבי ג'ודוקא ישראלית. AP
לא תוכל להצביע על דגל ישראל אחרי הניצחונות. ג'רבי/AP

נבחרות ישראל בגברים ובנשים בג'ודו ייאלצו בסוף השבוע להתמודד ללא סימנים מזהים של דגל ישראל, ויופיעו תחת דגל איגוד הג'ודו העולמי בתחרות הגרנד סלאם היוקרתית באבו דאבי, כך עולה מהגרלת הקרבות שנערכה היום (חמישי).

את הכינוי ISR החליפו משעות הבוקר האותיות IJF, איגוד הג'ודו העולמי באתר התחרות איפון. כזכור, רק בשבוע שעבר השתתפה מעין דוידוביץ' באליפות העולם בעומאן בשייט, וגם היא נאלצה להסיר את שם המדינה מהגלשן שלה, והסתפקה ב-RSX במקום ה-ISR המסורתי. היות שכך, סביר להניח כי במקרה של מדליית זהב, לא ינוגן המנון ישראל כמקובל.

ההגרלה באבו דאבי. איפון, אתר רשמי
ג'רבי והצירוף IJF לצד שמה/אתר רשמי, איפון

יושב ראש איגוד הג'ודו, משה פונטי, ציין: "עשיתי את כל המאמצים על מנת להגיע לאפשרות ההיסטורית שנתחרה בפעם הראשונה באיחוד האמירויות. עברנו מסכת של התכתבויות ושיחות רבות עם הגורמים הרלוונטיים על מנת להגיע ולהתחרות באבו דאבי. מתן הוויזות היה תנאי לאי פרסום ידיעות בנושא בתקשורת הישראלית והעולמית, וזו משימה קשה מאוד בפני עצמה".

"המטרה לשמה הגענו היא להתחרות, לנצח, לזכות בנקודות חשובות ואולי גם במדליה היסטורית לאיגוד הג'ודו ולמדינת ישראל. עמדו בפני שתי אפשרויות: לוותר על ההשתתפות של כל המשלחת ולוותר על ההזדמנות להשתתף בטורניר כה חשוב בכל ההיבטים או להשתתף וכתוצאה מכך להסכים לדרישות איגוד הג'ודו העולמי שעשה בעצמו מאמצים אדירים כדי לאפשר לנו להגיע ולהשתתף. כיושב ראש האיגוד וישראלי גאה אני אמשיך לעשות מאמצים שספורטאי האיגוד ישתתפו וינצחו בכל תחרות ובכל מקום בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
משה פונטי יושב ראש איגוד הג'ודו. מגד גוזני
"כיושב ראש האיגוד וישראלי גאה אני אמשיך לעשות מאמצים שספורטאי האיגוד ישתתפו וינצחו בכל תחרות ובכל מקום בעולם". משה פונטי/מגד גוזני

בכל מקרה, ג'רבי תפתח את הופעותיה בתחרות (63 ק"ג) בסיבוב השני ותפגוש את המנצחת בקרב בין קיומי ווטאנבה מהפיליפינים לבין איבנה קולוסיובה הסלובקית. אליס שלזינגר תחל את התחרות שלב אחד מוקדם יותר ותפגוש את מריאנה סילבה הברזילאית.

העיניים בסוף השבוע יהיו נשואות גם לעברו של אלוף אירופה, שגיא מוקי (73 ק"ג) שיחל את דרכו בסיבוב השני ויפגוש את סמי צ'וצ'י הבלגי או את אליאקסיי רמנצ'יק מבלארוס. יתר הישראלים המשתתפים: טומי ארשנסקי (60 ק"ג), אורי ששון (מעל 100 ק"ג), שירה ראשוני (48 ק"ג), גילי כהן (52 ק"ג), לינדה בולדר וליאור וילדיקן (70 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully