וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן: "לא רציתי לפרוש, אבל לחיים יש תוכניות משלהם"

29.10.2015 / 10:49

הבלם בן ה-33 תלה את הנעליים בעקבות פציעה: "כשנפצעתי, החלטתי שאעשה הכול כדי לחזור לשחק, אבל זה לא הצליח. אני לא מתנתק לגמרי, אעזור להפועל חיפה ככל שאוכל. מרגיש קצת פספוס". כץ: "יום עצוב". דורה: "בחור משכמו ומעלה"

one

בווידאו: המשחק האחרון של הפועל חיפה

בגיל 33 ואחרי 14 שנות קריירה, הבלם גל כהן תלה את הנעליים. כהן, שנפצע בעונה שעברה במדי הפועל חיפה לא חזר לשחק מאז. היום (חמישי) כינס מסיבת עיתונאים בה הכריז רשמית על הפרישה מהענף שאותו כל כך אהב. כהן אגב, יקבל בימים הקרובים תפקיד מקצועי או מנהלתי במועדון, כאשר האופציות שעומדות על הפרק הן לשמש כיועץ מקצועי של הבעלים, עוזר מאמן או תפקיד מנהלתי.

"אני מתרגש מאוד", אמר כהן בתחילת מסיבת העיתונאים. "כשנפצעתי לפני תשעה חודשים קיבלתי החלטה שאעשה הכול כדי לחזור לשחק, אבל זה לא צלח. אני רציתי לקבוע מתי אפרוש ולא שפציעה תכתיב לי את זה, אבל לחיים תוכניות משלהם. יש לי מערכת יחסים חמה עם ההנהלות של בני יהודה והפועל פתח תקוה. בנוסף, התחברתי ליואב כץ בהפועל חיפה ולשחקנים. אני מאחל להרבה קבוצות בעלים כזה. אמנם אני מודיע על פרישה, אבל אני לא מתנתק לגמרי, אעזור לקבוצה ככל שאוכל".

"יכול להיות שיש הרגשה של פספוס", הוסיף כהן. "בתקופה שהיו לי הצעות מקבוצות גדולות החזקתי בחוזה והסכומים לא הסתדרו עם ההצות. אם לא הפציעה, אני חושב שהייתי יכול לשחק עוד כמה שנים נוספות. ידעתי שהקריירה הזו היא לא לנצח. הכנתי את עצמי ליום שאחרי, יש לי יכולות גם בתחומים אחרים".

"זה יום קצת עצוב", אמר כץ. "הוא יצליח בכל מה הוא עושה". יוסי דורה הוסיף: "אני וגל פחות או יותר מאותו מחזור. הוא בחור משכמו ומעלה, הוא שחקן מצוין ואינטליגנט ברמות גבוהות. לא שיחקנו ביחד, אני עצוב בשבילו אבל אני בטוח שהוא ימצא את המקום שלו ואני בטוח שככה היה".

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, עם גל כהן, יוסי דורה. יוסי ציפקיס
עם דורה וכץ. כהן נפרד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully