וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "לא מספיק לצאת עם מחמאות, צריך גם לדעת לנצח"

29.10.2015 / 9:33

בהפועל ירושלים התאכזבו מההפסד לגלאטסראיי ביורוקאפ. אליהו: "ידענו שזה אחד מהמשחקים היותר קשים שמצפים לנו ביורוקאפ". רולנד: "נגד קבוצה כזו אסור לספוג 33 נק' ברבע הראשון"

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
ירושלים שילמה ביוקר על הרבע הראשון. אליהו/יוסי ציפקיס

בהפועל ירושלים התאכזבו מהפסד החוץ אמש (רביעי) 87:79 לגלאטסראיי במחזור השלישי ביורוקאפ. בקבוצה מהבירה קיוו להמשיך במומנטום החיובי אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, אבל ספגו הפסד שני משלושה משחקים במפעל האירופי. בסיום המשחק המאמן דני פרנקו העיר לשחקנים על 33 הנקודות שספגה הקבוצה ברבע הראשון, אולם הוסיף כי יש ללמוד ולהפיק לקחים כיצד לנצח במשחקים שיתפתחו בצורה דומה בהמשך העונה.

ליאור אליהו אמר: "ידענו שזה אחד מהמשחקים היותר קשים שמצפים לנו ביורוקאפ, מול קבוצת יורוליג טובה, אבל הצגנו פייט וקאמבק מאוד יפה. אני חושב שלא מספיק לצאת עם מחמאות, צריך לדעת לנצח את המשחק בדקות האחרונות וחבל שלא עשינו את זה. נלמד מכך ונמשיך הלאה, הפנים קדימה".

אי ג'יי רולנד , שסיים עם 18 נקודות, הוסיף: "לא התחלנו את המשחק כפי שהיינו צריכים, ספגנו 33 נקודות ברבע הראשון וכשאתה משחק בחוץ נגד קבוצה טובה, אסור לך לספוג כמות כזו של נקודות. עם זאת, השתפרנו בהמשך במיוחד בהגנה והענקנו לעצמנו הזדמנות לנצח. נצטרך ללמוד מכך להמשך הדרך כי יהיו לנו עוד משחקים צמודים במהלך העונה".

מאמן גלא, ארגין עתמאן סיכם: "התחלנו טוב את המשחק, ברבע הראשון קלענו טוב וסיימנו אותו עם 33 נקודות, היו לנו כמה שחקנים ששיחקו טוב ברבע האחרון, שעזר לנו לנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully