וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון עשוי להיפגש עם האוהדים, יעקב שחר נפגש עם נציגיהם

29.10.2015 / 20:07

שחקני מכבי חיפה הגיבו להודעת "הקופים הירוקים". נמשכים הניסיונות לערוך פגישה בין האוהדים לבין הקפטן, במטרה להביא לסיום הסכסוך. בינתיים, יעקב שחר נפגש עם נציגי האוהדים

one

אמנם זה היה משחק לפרוטוקול בלבד ובעיקר עם שחקנים מחליפים של שתי הקבוצות, אבל במכבי חיפה שואבים עידוד מסוים מהניצחון 1:2 אתמול (רביעי) בקרית שמונה בגביע הטוטו. למאמן רוני לוי היה חשוב לתת הזדמנות בעיקר למחליפים. איסמעיל ריאן שלא היה אמור לפתוח בהרכב, קיבל הודעה רק אתמול בצהריים כי הוא ייכלל ב-11 במקום אלון תורג'מן שהיה אמור לפתוח בהרכב, זאת לאחר שהופתע באימון לאחר שגילה שהוא לא אמור לפתוח למרות שלא שיחק כחודש וחצי וזאת באותו ערב בו הוא חותם על חוזה חדש.

השיחה המרכזית שהתנהלה בין השחקנים לאחר המשחק הייתה קשורה להודעת ארגון "הקופים הירוקים", שהעביר אתמול מסר ברור לשחקנים. בין היתר נכתב בהודעה: "אנו רואים במחאה יריקה בפרצוף וכפיות טובה... אנו מצפים מכם לדעת להתמודד עם ביקורת לגיטימית בצורה לגיטימית ולא 'לשבור את הכלים', כפי שאנחנו לא שברנו אחרי כל פעם בה התאכזבנו מכם... אנו קוראים לכל אוהדי הקבוצה להפסיק עם שריקות הבוז ולהתרכז בעידוד, וכמובן קוראים לשחקנים להתרכז בכדורגל ולהראות מחויבות על המגרש". במועדון היה מי שאמר אתמול כי "הקהל הוא הבעיה האחרונה שלנו. ההודעה שלהם נוסחה ברוח פייסנית, לגיטימית ובוגרת".

אחד השחקנים אמר אתמול: "אין לנו ולאף שחקן כדורגל עניין לצאת במחאות כלפי הקהל שלו, אלא להפך. רוב הקהל הוא תומך, אבל ברגע שיש כמה שמסיתים אותו זה הופך למחאה. אנחנו בסך הכל רוצים שיכבדו אותנו ונעשה הכל כדי לרצות אותם". על יוסי בניון אמר אותו שחקן: "כמובן שהוא צריך להיות חלק מזה, לא נקבל קריאות נגד שחקן ספציפי משום שזה מפריע לכל הקבוצה". במקביל, כפי שפורסם בוואלה ספורט השבוע, נמשכים הניסיונות לארגן פגישה בין בניון לנציגי הארגון. ככל הידוע, טרם נקבע מועד סופי לפגישה כזאת אך היא בהחלט עשויה להתקיים עוד השבוע.

אפרופו הקופים הירוקים, במהלך היום נערכה פגישה עם נשיא המועדון יעקב שחר בעקבות הדרישות של האוהדים לשנות את ההתנהלות של השנים האחרונות. הפגישה התנהלה באווירה חיובית, אך עדיין לא נרשמה התקדמות. גם בתום הפגישה בחיפה עדיין מקווים שהאוהדים ייפגשו עם בניון בניסיון להסדיר את הבעיות ביניהם.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
הסיפור שמעסיק את מכבי חיפה. בניון/קובי אליהו

שחר הירש שכבש אתמול התייחס לנושא כשאמר: "אין כאן שחקן אחד שלא אוהב את המועדון, שלא מחוייב, שלא נותן הכל גם כשמפסידים. אנחנו סופגים אש מכמה כיוונים: הקהל מאוכזב, וגם המאמן מאוכזב. אנחנו רוצים את הקהל איתנו, חשוב שנהיה יחד כי מכבי חיפה היא מעל הכל. יוסי בניון? הוא אדם גדול ויעבור את התקופה הזאת".

השער של שחר הירש הוסיף לא מעט חומר למחשבה לגבי המשחק במושבה. ייתכן שהירש ייכלל שוב בסגל במשחק במושבה, כשאיתי שכטר עשוי לחזור על חשבון שובל גוזלן. היום תערוך הקבוצה אימון קל ומחר לוי יתרגל את ההרכב הראשון.

"זה השער הראשון שלי במכבי חיפה, התגעגעתי להרגשה הזאת", הוסיף החלוץ. "אתה לא יכול לצפות שהכל בכדורגל יהיה ורוד, יש תחרות וחייבים להיות טובים בכל דקה. אף אחד לא רוצה להגיע למשחק שבו הוא לא משחק. אני סבלני, עובדה ששיחקתי בשבת וגם היום. מכבי פתח תקוה? קבוצה מצויינת ומאומנת ברמה הכי גבוהה שיש. אבל אנחנו מכבי חיפה, קבוצה שרוצה המשכיות, רוצה רצף שיתן לנו 'אוויר' וביטחון".

עד כה נמכרו במכירה מוקדמת למשחק נגד מכבי פתח תקוה מעל 1,500 כרטיסים. במועדון מצפים ל-4,000 עד 5,000 אוהדים במושבה. "בשל הכמות הגדולה הצפויה להגיע, ובשל הטקס המרכזי בשבת לזכרו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל, צפויים עומסי תנועה בגוש דן. אנו קוראים לאוהדים שלנו להקדים להגיע ולאסוף את הכרטיסים", נמסר מהמועדון.

עדכון ראשון: 9:07

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully