וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע הדרך לטבעת: קנזס סיטי עלתה ל-0:2 על המטס בוורלד סירייס

29.10.2015 / 8:45

ג'וני קווטו היה גדול עם משחק מלא וריצת חובה בודדת והרויאלס רשמו 1:7 ביתי במשחק השני. כעת, הם יגיעו לניו יורק במטרה לסגור את הסיפור כבר שם בסוף השבוע

ג'וני קווטו קנזס סיטי רויאלס. David Goldman, AP
הערב של קווטו/AP, David Goldman

קנזס סיטי - ניו יורק מטס 1:7 (0:2 למטס בסדרה)

הרויאלס באמצע הדרך לאליפות אחרי ששמרו על הביתיות גם במשחק השני. המטס בנו על צוות ההגשה המדהים שלהם, אבל מאט הארווי נותר מאחור במשחק הראשון והלילה (בין רביעי לחמישי), ג'ייקוב דה גרום לא סיפק את הסחורה הרגילה והוחלף אחרי חמישה אינינגים וארבע ריצות חובה.

כהרגלה, קנזס סיטי עשתה את זה קטן וקולע. המטס דווקא עלו ליתרון באינינג הרביעי אחרי שלוקאס דודה הכניס את דניאל מרפי, אבל באינינג הבא הגיע המהפך. אלסידיס אסקובר, ה-MVP של ה-ALCS וכרגע אולי גם של הוורלד סירייס, הכניס את הריצה המשווה עם סינגל ואחריו, סינגלים של אריק הוסמר ומייק מוסטקאס קבעו 1:4. באינינג השמיני הגיעו שאר הריצות, כאשר הפעם אלכס גורדון חובט לדאבל, פאולו אורלנדו רושם חבטת הקרבה ואסקובר הגדול מקנח את טריפל.

מעל כולם במשחק הזה היה ג'וני קווטו, שהגיע לקנזס סיטי בדיוק בשביל זה ורשם תשעה אינינגים מלאים עם שתי חבטות חובה וריצת חובה בודדת בלבד. יממה אחרי שהבולפן הותש, קווטו עשה את העבודה בעצמו ונתן לכולם מנוחה, מה שיכול להשפיע בהמשך הסדרה. המשחק הבא ייערך מחר בלילה (בין שישי לשבת) בניו יורק, כאשר נואה סינדרגארד יפגוש את יורדאנו ונטורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully