וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו מאוכזב: "אנחנו משתפרים ממשחק למשחק, אבל אין בזה נחמה"

עמרי נחמיאס, איסטנבול

28.10.2015 / 22:15

האדומים לא מרוצים מההפסד לגלאטסראיי, למרות שנתנו פייט במשך דקות ארוכות. פרנקו: "כמה מהשחקנים שלהם קלעו הרבה מעבר לאחוזים הרגילים שלהם, המטרה הייתה ונותרה עליית שלב"

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. נועם מושקוביץ
אין נחמה. פרנקו/נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים פנטזה על שבוע חלומי ועל ניצחון במשחק החוץ הקשה הערב (רביעי) מול גלאטסראיי החזקה, אך נכנעה למפגן שלשות נדיר של הטורקים בדרך להפסד 87:79, שסיבך אותם עוד יותר בבית ו' ביורוקאפ. מאזנה של הקבוצה של דני פרנקו עומד כעת על שני הפסדים וניצחון, וכדי לא להסתבך במאבקי ההעפלה בשלב הבא, היא חייבת לאסוף ניצחונות בשני המשחקים שנותרו בסיבוב הזה, מול א.א.ק אתונה וקראסני אוקטיבר. האדומים יחזרו ארצה ויתכוננו למשחק הקרוב מול נס ציונה, לאחריו ינסו לשמור על מאזן מושלם בליגת העל.

"אני רוצה להודות לגלאטסראיי על האירוח החם", אמר מאמן ירושלים דני פרנקו בסיום. "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד בחוץ. קבוצה קשה שמצריכה עקביות בשני צידי המגרש. לא פתחנו טוב, אבל השתפרנו במחצית השניה. עשינו כמה טעויות ברבע הרביעי, ובכמה מהלכים גדולים, עם אחוזים גבוהים משלוש וכמה קליעות על הבאזר, גלא הצליחו לנצח.
אין בכך נחמה, אבל אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. נמשיך לעבוד קשה ולהשתפר. מטרתנו היא לעלות שלב".

לשאלת וואלה ספורט על האחוזים משלוש של גלאטסראיי, שדייקה 16 פעמים מחוץ לקשת, אמר פרנקו: "לא היינו מרוכזים בכמה קליעות לשלוש, לא כל קבוצה יכולה לקלוע באחוזים כאלה, וכמה מהשחקנים שלהם קלעו הרבה מעבר לאחוזים הרגילים שלהם לשלוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully