וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופים הירוקים לשחקנים: "המחאה שלכם - כפיות טובה ויריקה בפרצוף"

28.10.2015 / 21:22

ארגון אוהדי מכבי חיפה הוציא הודעה בה קרא להפסקת שריקות הבוז מצד האוהדים ולשחקנים להתרכז בכדורגל: "אם היינו מוחים בכל פעם שאכזבתם האווירה הייתה בלתי נסבלת"

one

בווידיאו: הרביעייה של חיפה על עכו

במהלך משחקה של מכבי חיפה בקריית שמונה הערב (רביעי) הוציא ארגון "הקופים הירוקים" הודעה בנוגע למחאה השקטה של השחקנים, שבחרו לרדת לחדר ההלבשה ולא להודות להם אחרי שחלקם ספג קללות ושריקות בוז על ידי חלק מהאוהדים במהלך המשחק מול הפועל עכו.

"בשבת האחרונה שחקני הקבוצה בחרו שלא להודות לקהל לאחר שריקת הסיום כחלק ממחאה מאורגנת שהובילו מספר שחקנים", לשון ההודעה. "חשוב לנו לציין שהמחאה הזאת לא מקובלת עלינו, אנו רואים בה יריקה בפרצוף וכפיות טובה. במיוחד אחרי התמיכה האדירה לה זוכים השחקנים במהלך השנים האחרונות. וזאת למרות האכזבות, היכולת הנמוכה וחוסר מחויבות של מספר שחקנים. שחקני מכבי חיפה, אם היינו מביעים מחאה על כל משחק שאכזבתם אותנו כנראה שהאווירה במגרש הייתה הופכת ממזמן לבלתי נסבלת".

עוד הוסיפו בארגון: "למרות האכזבות ולמרות ההפסדים, תמיד בחרנו בדרך של עידוד ותמיכה. אנו מצפים מכם לדעת להתמודד עם ביקורת לגיטימית בצורה לגיטימית ולא 'לשבור את הכלים', כפי שאנחנו לא שברנו אחרי כל פעם בה התאכזבנו מכם. אנו קוראים לכל אוהדי הקבוצה להפסיק עם שריקות הבוז ולהתרכז בעידוד, וכמובן קוראים לשחקנים להתרכז בכדורגל ולהראות מחויבות על המגרש".

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
האוהדים כועסים/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully